sugekopp Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 bullzEYE! fy faen så fettt! spes den med hele ræva svart! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 synes orange og blått er litt fint jeg da :D Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet April 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 vet ikke hva jeg skal si jeg ass gutta:) jeg er imponert over alle bidlene.. :) hehehe! likte den der godt ass.. som sagt! kom med alle mulige slags forslag så kan vi ta en avstemning på dette til slutt!!!:) JÆVLI RÅTT!!!!! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Etter liten request på tlf tok jeg meg friheten med robert sin velsignelse å "låne" fra 2 andre modder her. Vet ikke helt om jeg traff riktig men hvertfall... takk til bidragene jeg lånte fra ;) Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet April 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Perfekt!! Har du no oversikt over hvordan den kan bli i ræva?!? den der likte jeg no jævli! kanskje til og med fjerne litt av den på panseret!? jeg likte veldig den øverste! Tror vi har en jack'O'crack her jeg:)! Bra kim! gi meg bare en pekepinn på hvordan den kan bli bak da! Dette er da det øverste bildet vi snakker om! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jstn84 Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Den med det oransje var feit. Serriøst;D Siter 1989 - Opel Kadett GSI 2.0 8V - http://www.bilforumet.no/prosjektforum/173235-jstn84-opel-kadett-gsi-trim-styleprosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet April 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 syns det var helt rått jeg! Fikk kim til å spleise 2 av bilene sammen! bilen blir lakkert svart og blått uten skille linje. bare for fri hånd, så blir det lagt til oransje dekaler slik som på bildet! Dette likte jeg!:) Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carleet Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 den sorte stripen du har der likner utrolig mye på njål brevik sin gamle 200.. den som er overtatt av en kompis som driver bigwheels trur jeg har noen fete logoer på seg nå... mimre gamle bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nissanmicra Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Er dette eller noe lignende noe som kunne ha fungert? Hvordan vil du/dere evt. forandret konseptet? Siter Steffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Var kult det siste der. men kanskje du burde drite i dekor på fangere rdl? iogmed at du kommer til å være endel uti sandkassa :tannløs: :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg