Spinoza Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Oppdaget akkurat for litt siden at den ene xenonpæra på Passelaten er gåen. Noen som vet hvilken type xenonpære som står i disse bilene, og evt hvor jeg kan bestille meg nytt par for en billig penge? Forøvrig en Passat, 2000 mod 1,9 TDI. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla Twinkie Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Oppdaget akkurat for litt siden at den ene xenonpæra på Passelaten er gåen. Noen som vet hvilken type xenonpære som står i disse bilene, og evt hvor jeg kan bestille meg nytt par for en billig penge? Forøvrig en Passat, 2000 mod 1,9 TDI. Det sitter vel d2s pærer går jeg ut ifra. koster ca 1200-1500 kr per stk. bare å søke rundt, har sett enkelte ned til 600kr stk, men det er ikke hella, er no umerket kina greier. Har forresten 2 ubrukte pærer ligenes, fortsatt i esken sin, org Hella hella så klart. send pm hvis inntresert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiGhtCrAwLeR Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 moeller har!!! hehe... Snakka med naboen han hadde bytta sine på en golf nå nylig. kosta 800 flis pr pære og 800 for å bytte den... greit med vanlige lykter sier nå jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 De har på biltema til 6-700. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg