opelsladd&blårøyk Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Hei!! Lurer på en ting...har kjøpt meg nye lyspærer te Omega`n..er CE godkjente pærer..Men de nye pærene er 12V/100W..Er jo såppas oppegående at jeg vet reflektorene ikke er laget for så hard effekt.. Så det jg lurer på er om Linselykter tåler mer Watt enn de orginale lyktene??(12V/55W) Har H7 på fjærnlys og H1 på nærlys. Kan vel bruke dem, men sikkert ikke så smart å la de stå på for lenge når bilen står i ro...Det er jo bare på langlysene jg har 100W foreløpig.. Siter Kjør hardt, kjør stil med Audi uten tvil!!! Audi 90 2,2 10V Omega B 2,0 16V "Prosjektbil" (Solgt) Ford Granada stv 87mod "langtids prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokim Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 jeg har 100/80w pærer i stasjonsvognen og har ikke hatt noe problemer med det, men det er nok større lykter en på omegaen så det kan jo ha litt og si med tanke på varme. du står vel sjelden lenge i ro med fjernlyset på uansett? og det blir vel ikke spesielt mye lufting inni lykten når man kjører heller? den er jo tett. Siter # 1996 940 herregårdsvogn # 1969 Amazon 122S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 går greit med 100w på linselyktene , men går litt hardere utover i de gamle lampene , og reflektor glasset. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg