Gå til innhold

Stoppa i teknisk idag DOH

Ranger emnet

748R

Anbefalte innlegg

:web

Gikk ikke så halvgalt da, må bytte baklampene da de er sota med spraybox lakk av noe slag. Så spm til dere volvo guruer. Hvilke alternativer har vi til godkjente baklykter?? Fint om dere kan legge med bilde og evt link til hvor jeg får kjøpt dem hen.

Så over til neste ting dem kikka på. Kappa r sport fjærer var heller ikke så populært. Hvilke fjærer senker mest som kan godkjennes? Pris og hvor kjøper jeg de?

Så til mangel/problem 3: Dem var ikke imponert over at jeg kjørte med 225 45 17. Hvordan skal jeg få godkjent disse?? Han hyggelige mannen som stoppa meg mente jeg måtte ha noen pappirer på at akslingene tålte så mye dekk????

Riding Dirty....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det røda faran??? Kjøp deg nye baklykter hos pedersen med hvite blink...

Hvis det er bakfjørene på den bilen så er det lesjöfjører som er kappa 2 runder... Eneste som senker bittelitt er lesjö ellers så er det åkrene settet.

Dekka og felgene må du fly til en dekkforhandler og få papirer på... Pleier ikke å være noe problem det.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baklykter har dem med vite glass på http://www.pedersens-racing.no/bil/ OG http://www.bcb.no dem har åsså originale baklykter. på http://www.radicast.se får du kjøpt helvite baklykter men dem veit jeg ikke om er lovlige. dem har også vitblink på http://www.scstyling.se. meste til 240 er 40mm. det har dem også på pedersen. for å få godkjent dem må du ta forstilingiskontroll og vise bilen på biltilsynet. det med dekk kan jeg ikke i hue men er jo mange sokm har godkjent med 17".

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, kjipern. Sett på noen skyhøye dieselfjærer. Da blir den fin.

Kjiper det ja, menn menn, følger jo med littegranne uflax med denne bilen så blei ikke overaska da:jackinbox:

Fikk jo med dieselfjerer jeg kan sette på, men tenkte og få godkjent senking nå da jeg må inn uannsett lissom...

Riding Dirty....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får egentlig ikke godkjent 240 med 35 mm (SOM ER LESJÖFORS!) med orginale dempere heller.

en kammerat av meg med den røde 245 hvis du så den fikk akkurat gjort det for et par uker siden..

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også godkjente det... Er bare at fjørene må stå i spenn (ikke være løse). Ja du har ikke hatt noe særlig flaks med den bilen der, kjedelig altså... Skjønner ikke at den ble sånn...

Det er ikke noe senking som er godkjent på den såvidt jeg vet, finnes vel ikke noe som er laget til 240 diesel heller.

Og døm er vel ikke så hippe på å ha senking bak og original foran heller..

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg har godkjent 225/35-18 på et13 felger på både Volvo 780 og Volvo 242.

Ta med deg utregning på at du er innenfor +-5% (om du er det da, haha), så blir de nok happy.

I tillegg tar du med det utskrift av volvos godkjente produktendringer.

Innpress og sporvidde, etc. Det er ikke SÅ viktig, så lenge du har klarering til stag, skjermer, o.l. og at da felger ikke stikker utenfor skjermen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider