Channah Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Ringte på jp mk18 felger jeg fant på autodb idag. Så fine ut disse og selger kunne bekrefte at de var strøkne! Bestemte oss for å dra dit å kjøpe dem. Prisen ble bestemt før vi dro, 12 000 blanke lakser. Grei pris tenkte jeg. Avtalte med selger, og han garanterte enda en gang at de var strøkne, for vi reiser ikke bomtur på over 30 mil en vei hvis felgene var stygge. Vi la ut på turen vi og kom opp til Stjørdal, traff selger og han viste oss felgene. Så fortsatt fine ut de to første han fant frem, men skuffelsen ble MEGET stor da han tok fram de to siste. Var så kantkjørte at de så ikke ut! Hadde ikke kostet selger å sagt de var kantkjørte da, isteden for å "lyve" å garantere at de var strøkne. Det var ihvertfall en meget dårlig definisjon på strøken spør du meg. Dette ble en lang og irriterende avslutning på påsken! Men for all del, lykke til med salget! Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symphony Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Forstår ikke heilt hvor folk vil med slikt nei, sannheten kommer frem i dagen før eller siden!! Vært med på lignende jeg også! Håper du finner noen andre da, med tiden! Siter 88-mod 240 PROSJEKT http://bilforumet.net/showthread.php?t=160159 86-mod 245 Tic SOLGT 99-mod V70 TDI BRUKSBIL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Kjipe greier... Selgeren befinner seg jo faktisk her på forumet også da. Han har kjøpt gamlebilen til Maxis Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 raohål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Slike folk har jeg ingenting til overs for. Hadde blitt rimelig forbanna jeg og om selger garanterte at dem er strøkne, og det ender med at dem IKKE er det. Hvorfor gjøre slikt??? Latterlig! :ssip: Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Dårlig gjort imo. Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 regner med at du fikk dekka for unødvendige reiseutgifter? Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet April 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 regner med at du fikk dekka for unødvendige reiseutgifter? Niks.. :( Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Er en smule overderevet d der...;);) Dreier seg om den "lille" kanten som stikker ut på felgen(nærmest dekket), som er litt skadet. 2 min i dreiebenk så er jo saken i boks. bare å dreie av 1-2mm. Er en brekjent av meg som gjorde det på sine, tipptopp etterpå. Dessuten er jo Jpmk18 en felg som gikk av med produksjon for LENGE siden.. Så litt brukspreg må en bare finne seg i hvis en absolutt skal ha gamle felger.. Så drittkasting for at dere er så hjelpesløse... Sier ikke mer! Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Lite vits i og flame selger da. Slike ting er gjerne VELDIG overdrevet. Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Den "stygge" felgen det er snakk om er forresten den som er på bildet mitt til venstre der! "Så" ille er den da ikke. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet April 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Er ikke felgene som er det største problemet her vettu.. Som selger handler det om å være ærlig til kjøper! Ihvertfall når det handler om så store summer og så stor avstand. Ingen som gidder å dra over 60 mil for å se på et sett med kantkjørte felger! Det hadde jeg sluppet dersom det ble sagt på telefon i første omgang. Men jeg ble jo garantert at de var så strøkne så.. Farlig stole på folk gitt..! Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 60 mil er vel ingenting. Har selv kjørt ifra trøndlagen til norrkøping (90-100 mil en vei) for å dra hjem med bare halve av det jeg skulle ha... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Med tanke på alder+ at de helt sikkert har stått på x antall biler, så er de strøkne, var iallefall ikke noe hinder for meg. 200kr på ett verksted med dreiebenk, Vips så er den grei. Men du får da bare suttre..:) Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet April 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Sutre? Ha ha.. De er vel strøkne i dine øyne da vettu. :) Men når jeg mener strøken, så skal det ikke være noe som helst skade! Jeg syns bare at den kantkjøringa kunne vært nevnt ettersom det ble spurt opptil flere ganger om felgene var strøkne og fine. Hadde ikke vært verre enn det! Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg