Channah Skrevet April 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Herregud da.. Hehe.. Må da vel tåle at d diskuteres? Ingen som tvinger noen som helst til å lese eller skrive noe her.. Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 SLUTT og hakke på hverandre. Er noe som heter rimelig strøkene og. Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet April 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 SLUTT og hakke på hverandre. Er noe som heter rimelig strøkene og. Ja, det er det! Men det var ikke det som ble sagt om disse.. Hadde det vært det som ble sagt så hadde jo saken vært klar den.. Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Er egentlig ikke noe å diskutere engang. Selger som har vært idiot her. Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Når noen sier at noe er strøkent, så skal ikke det være noe galt med det. Man kjøper ikke en ting som er strøken, for å fikse på den. -Og ikke informere om skader, selv om dem kanskje ikke er så store, vil jeg mene er unødvendig, og useriøst. Og når det er snakk om så lang avstand, vel, saken blir ikke noe bedre av den grunn. -Folk burde ta lærdom av denne tråden, og kanskje tenke seg om 2 ganger neste gang de blir spurt om det de selger er i god stand. Og informere om de skader som finst. Mvh. Fredrik:) Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 dette blir for domt... synes denne skal slettes... er vel ikke et forum der man slenger dritt dette... er det? Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 dette blir for domt... synes denne skal slettes... er vel ikke et forum der man slenger dritt dette... er det? Er det dritt å advare andre? Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Med tanke på alder+ at de helt sikkert har stått på x antall biler, så er de strøkne, var iallefall ikke noe hinder for meg.200kr på ett verksted med dreiebenk, Vips så er den grei. Men du får da bare suttre..:) Dette er jo en grei sak...men hvorfor sa ikke du ifra om det? Evnt. fiksa felgen før du solgte? Enklere å selge, enklere å få mer penger for felgene, får garantert mer igjen enn de 200 kronene (som du mener det koster å få fiksa 2 felger i dreibenk...) når du selger dem da? Hvertfall når du VISSTE at ho måtte kjøre 60 mil for å se på dem. Denne hadde uansett ikke vært noen sak om du hadde tatt skikkelige bilder av det du skulle selge. Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Er vel så enkelt som at det er forskjell på folk.. Har selv sendt deler til visse her på forumet uten at de har betalt for seg.. Har ikke startet noen tråd for å henge ut noen eller for å få folk til å synes synd på meg jegalacocaina Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karl66 Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Er vel så enkelt som at det er forskjell på folk.. Har selv sendt deler til visse her på forumet uten at de har betalt for seg.. Har ikke startet noen tråd for å henge ut noen eller for å få folk til å synes synd på meg jegalacocaina GODT SAKT!!!!!!! er i grunnen ikke så int å lese om hva kjøper mener om selger og omvendt. SKJERPINGS FOLKENS... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88230fk Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Hehe... For å sette saken litt på spissen da folkens. Hvis noen av dere hadde ringt på en dønn strøken bil, la oss si en 240 da. Ettersom vi er på 240 forumet. Og selger hadde sagt i telefon at bilen den er strøken den. Og la oss ikke glemme at for å se bilen måtte dere kjøre 60 mil tur-retur. Men ved visning av bilen, så viser det seg at bilen har fått seg en smell på ene bakskjermen. Dere hadde sikkert bemerket dette til selger, om at hvorfor nevnte du ikke dette i telefon......... du sa jo at bilen var strøken. Bare et eks. Dette ble mitt siste ord i saken. Det er ikke for å henge ut vedkommende selger her men ikke ta selger " for en god fisk" mens du snakker med han i telefon. Ihvertfall har både jeg og min datter blitt en erfaring rikere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Er en felg kantkjørt er den langt fra strøken...that's it! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Er en felg kantkjørt er den langt fra strøken...that's it! Helt enig.. Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Dette er som en normal fest på 200 delen... ta på dere hatten og kos dere videre... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra.turbo Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Hehe... For å sette saken litt på spissen da folkens. Hvis noen av dere hadde ringt på en dønn strøken bil, la oss si en 240 da. Ettersom vi er på 240 forumet. Og selger hadde sagt i telefon at bilen den er strøken den. Og la oss ikke glemme at for å se bilenmåtte dere kjøre 60 mil tur-retur. Men ved visning av bilen, så viser det seg at bilen har fått seg en smell på ene bakskjermen. Dere hadde sikkert bemerket dette til selger, om at hvorfor nevnte du ikke dette i telefon......... du sa jo at bilen var strøken. Bare et eks. Dette ble mitt siste ord i saken. Det er ikke for å henge ut vedkommende selger her men ikke ta selger " for en god fisk" mens du snakker med han i telefon. Ihvertfall har både jeg og min datter blitt en erfaring rikere. men husk på det, at en 240 er en gammel bil.. så strøken for alderen kan man vel si.. hehehe latterli... er enig med dere ang. oppførsel, men syns ikke dette passer i et forum der volvo 240 diskuteres.. er foressten mye her inne som ikke passer inn... Siter 1981 Volvo 244 B21ET powered by MS (prosjekt) 1977 Volvo 242L 1977 Volvo 244 Jubileum 1987 Volvo 740\760 TIC MDS ãr bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg