Gå til innhold

JP mk18

Ranger emnet

Channah

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

SLUTT og hakke på hverandre.

Er noe som heter rimelig strøkene og.

Ja, det er det!

Men det var ikke det som ble sagt om disse..

Hadde det vært det som ble sagt så hadde jo saken vært klar den..

Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod

Volvo 142 DeLuxe 74 Mod

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noen sier at noe er strøkent, så skal ikke det være noe galt med det. Man kjøper ikke en ting som er strøken, for å fikse på den.

-Og ikke informere om skader, selv om dem kanskje ikke er så store, vil jeg mene er unødvendig, og useriøst. Og når det er snakk om så lang avstand, vel, saken blir ikke noe bedre av den grunn.

-Folk burde ta lærdom av denne tråden, og kanskje tenke seg om 2 ganger neste gang de blir spurt om det de selger er i god stand. Og informere om de skader som finst.

Mvh.

Fredrik:)

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på alder+ at de helt sikkert har stått på x antall biler, så er de strøkne, var iallefall ikke noe hinder for meg.

200kr på ett verksted med dreiebenk, Vips så er den grei.

Men du får da bare suttre..:)

Dette er jo en grei sak...men hvorfor sa ikke du ifra om det? Evnt. fiksa felgen før du solgte? Enklere å selge, enklere å få mer penger for felgene, får garantert mer igjen enn de 200 kronene (som du mener det koster å få fiksa 2 felger i dreibenk...) når du selger dem da? Hvertfall når du VISSTE at ho måtte kjøre 60 mil for å se på dem. Denne hadde uansett ikke vært noen sak om du hadde tatt skikkelige bilder av det du skulle selge.

- 04 RAM 2500 Cummins

- 92 Civic EG9 VTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel så enkelt som at det er forskjell på folk..

Har selv sendt deler til visse her på forumet uten at de har betalt for seg..

Har ikke startet noen tråd for å henge ut noen eller for å få folk til å synes synd på meg jegalacocaina

GODT SAKT!!!!!!!

er i grunnen ikke så int å lese om hva kjøper mener om selger og omvendt. SKJERPINGS FOLKENS...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... For å sette saken litt på spissen da folkens. Hvis noen av dere hadde ringt på en dønn strøken bil, la oss si en 240 da. Ettersom vi er på 240 forumet. Og selger hadde sagt i telefon at bilen den er strøken den. Og la oss ikke glemme at for å se bilen

måtte dere kjøre 60 mil tur-retur. Men ved visning av bilen, så

viser det seg at bilen har fått seg en smell på ene bakskjermen.

Dere hadde sikkert bemerket dette til selger, om at hvorfor nevnte du ikke dette i telefon......... du sa jo at bilen var

strøken. Bare et eks.

Dette ble mitt siste ord i saken. Det er ikke for å henge ut vedkommende selger her men ikke ta selger " for en god fisk" mens du snakker med han i telefon.

Ihvertfall har både jeg og min datter blitt en erfaring rikere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... For å sette saken litt på spissen da folkens. Hvis noen av dere hadde ringt på en dønn strøken bil, la oss si en 240 da. Ettersom vi er på 240 forumet. Og selger hadde sagt i telefon at bilen den er strøken den. Og la oss ikke glemme at for å se bilen

måtte dere kjøre 60 mil tur-retur. Men ved visning av bilen, så

viser det seg at bilen har fått seg en smell på ene bakskjermen.

Dere hadde sikkert bemerket dette til selger, om at hvorfor nevnte du ikke dette i telefon......... du sa jo at bilen var

strøken. Bare et eks.

Dette ble mitt siste ord i saken. Det er ikke for å henge ut vedkommende selger her men ikke ta selger " for en god fisk" mens du snakker med han i telefon.

Ihvertfall har både jeg og min datter blitt en erfaring rikere.

men husk på det, at en 240 er en gammel bil.. så strøken for alderen kan man vel si.. hehehe latterli...

er enig med dere ang. oppførsel, men syns ikke dette passer i et forum der volvo 240 diskuteres.. er foressten mye her inne som ikke passer inn...

1981 Volvo 244 B21ET powered by MS (prosjekt)

1977 Volvo 242L

1977 Volvo 244 Jubileum

1987 Volvo 740\760 TIC

MDS ãr bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider