Brandtenborg Skrevet Oktober 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Ringte til Møller i dag og da sa de at det var en 55 hester... Trodde seriøst det var 75 hestern, jeg.. Bilen er jo dritsprek! Var visst en NZ motor på svimlende 40 kw! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Originally posted by Brandtenborg Ringte til Møller i dag og da sa de at det var en 55 hester... Trodde seriøst det var 75 hestern, jeg.. Bilen er jo dritsprek! Var visst en NZ motor på svimlende 40 kw! :D dritsprek 55 hestar.. liksom.. har du øvelsekjørt me fiesta 1.1 då kanskje ? Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Oktober 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Originally posted by Gou dritsprek 55 hestar.. liksom.. har du øvelsekjørt me fiesta 1.1 då kanskje ? 1. Det jeg mente var at den er dritsprek til å være en 55 hester! 2. Jeg har aldri øvelseskjørt med en fiesta, men har nylig solgt Fiesten min ja. Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Originally posted by Brandtenborg 1. Det jeg mente var at den er dritsprek til å være en 55 hester! 2. Jeg har aldri øvelseskjørt med en fiesta, men har nylig solgt Fiesten min ja. ein bekjent(kamerat av mitt søskenbarn) har 55 hestar Polo 6N å den gjekk 0-100 på 18 sek i ein enorme nerøve bakke(så godt som fritt fall) .. heh.. å eg va litt irriterte når eg leste denna posten.. så sorry for min spydige kommentar :D Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Oktober 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Originally posted by Gou ein bekjent(kamerat av mitt søskenbarn) har 55 hestar Polo 6N å den gjekk 0-100 på 18 sek i ein enorme nerøve bakke(så godt som fritt fall) .. heh.. å eg va litt irriterte når eg leste denna posten.. så sorry for min spydige kommentar :D Går greit det, men husk på at denne Poloen veier bare 750 kg... Har litt å si det og. Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Originally posted by Brandtenborg Går greit det, men husk på at denne Poloen veier bare 750 kg... Har litt å si det og. Har effektanlegg hvis du har lyst. RUSTFRITT 2 toms med godlyd Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Originally posted by Brandtenborg Går greit det, men husk på at denne Poloen veier bare 750 kg... Har litt å si det og. vektå har kje bare litt å sei.. har alt å sei :) (nesten jaffal :D ) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Oktober 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Originally posted by Polo Classic Har effektanlegg hvis du har lyst. RUSTFRITT 2 toms med godlyd Nå er bilen solgt, men ellers takk! Trenger kanskje effektanlegg til Audi 100 2,2E! :D Den går enda bedre enn Poloen jeg hadde! Hehe! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg