mrZipp0 Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Rakk såvidt å være innom, men fikk tatt noen bilder, 2 stk som var greie synes jeg.. skal se om jeg får lagt de ut :) Siter Elsker bilførere som tro bilen er homofil og kjører den opp i rævva på min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogirl Skrevet April 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Jepp vi i pink er vertfall fornøyd med oppmøte og at stortsett alle oppførte se knall bra... dette lover bra,og slik det ser ut nå så får vi lov til å arangere flere streetmeet på plassen der;) Siter Audi uten quattro er som elvis uten stemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Jepp vi i pink er vertfall fornøyd med oppmøte og at stortsett alle oppførte se knall bra... dette lover bra,og slik det ser ut nå så får vi lov til å arangere flere streetmeet på plassen der;) var bra treff ja,tar turen neste gang å:) Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg