BMW_320i Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 hei. jeg lurer på om jeg skal bytte til 91/92 Styling. denne stylingen har jeg nå:' denne tenkte jeg og handle inn. Noen synspunkter? Siter 85* camaro iroc 350 tpi 250hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Er vel ikke så mye forskjell at jeg hadde giddi å bytta tror jeg.. Er feit nok som den er! Bare hive på noen felger så er mye gjort! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Jeg synes 91-92 stylinga er en veldig fin oppgradering! For oss thirdgen-entusiaster er det temmelig stor forskjell på 85-90 stylinga og 91-92 stylinga. Eneste ulempen med å skaffe et sett er som regel for det første å finne et sett hvor alt er i skikkelig god stand, og for det andre fraktpris. Det siste fordi det blir en stor kasse pga. sizen på bakfangeren og frontspoilern. Nevnte jeg at jeg selv har et fullt sett liggende i kjelleren som forhåpentligvis snart skal på :D ;) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camarogeddon Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 personlig så syntes jeg de peneste sideskjørtene var 85-90, men det er smak og behag. men ta vare på de orginale bitene også.. sideskjørt osv kan jo alltids være greit å ha et ekstra sett av på lur. --eventuelt selge bitene. er tross alt temmelig utsatte deler. -Camarogeddon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320i Skrevet April 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 ja tror det blir til at jeg beholder den som er der nå. nå er pri.1 OG få på skivebremser bak, og sperre så 18" kan komme på bilen.:) Siter 85* camaro iroc 350 tpi 250hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camarogeddon Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 man må prioritere ja. selv har jeg enda ikke bestemt meg for hva i alle jeg skal gjøre med min egen bakaksling.. Lurer på å nøske ut diffen og prøve å stramme sperra til vinteren men... time will show. veit ikke om det er mye vits å legge så altfor mye penger i en 9-bolter. hmm. 18".. hvaslags felger har du liggende til den? selv er jeg stor fan av felger med skikkelig kant på disse bilene, selv om de orginale ikke hadde fullt så mye kant at det gjorde noe. alltids morro å se hvordan et felgvalg funker på en bil... er noe av det vanskeligste som finnes å velge riktig til en bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320i Skrevet April 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 hadde* er solgt nå. skal ha noen nye med skikkelig kant som du sier. vurderer de bbs felgene. veldig like bbs motorsport. bare med brede kanter Siter 85* camaro iroc 350 tpi 250hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg