__ZnipZ__ Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Hei... lurer på om det er vanskeli å bytte yterledene på bakakslingen på min sierra... Hvor får jeg kjøpt yterledene billi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Hei... lurer på om det er vanskeli å bytte yterledene på bakakslingen på min sierra... Hvor får jeg kjøpt yterledene billi? Åssen sierra har du da? Bytte hele stikkakslingene er nok det billigste.. Høggern har sikkert noe liggende.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Eller så har jeg en komplett 7" aksel med skiver og sperre til salgs ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
__ZnipZ__ Skrevet April 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 det er en 87 model sedan... 2l gasser.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 GKN Driveline Oslo GKN Driveline Service Scandinavia AB Karihaugveien 102 1086 Oslo Norway Tel: +47 2328 6810 Fax: +47 2328 6819 Email: ids.oslo@gkndriveline.com Disse overhaler dine gamle ihvertfall.. Men tror det er lettere og billigere å bare bytte hele stikkakslene.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg