HotNut Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Og da snakker vi om han Murphy som har sin egen lov... Skulle i dag montere en oljetrykksmåler som eg kjøpte på biltema. Kjøpte instrument og y kobling. Første hindring var at det var veldig trangt nede ved oljefilteret der den orginale trykkbryteren er. Kjempa litt for å få på y koblingen og var litt bekymra for å ødelegge gjengene for å få den til å stå med ene "tuten" stående ut fra motoren. Men når eg skulle prøve ut bilen etter montering fuska den voldsomt... Starter som vanlig, men stopper med en gang dersom den ikkje får gass og går veldig urent under litt over 2000 rpm... går fint over det da bare eg gir gass kjører den fint, men stopper når den egentlig skal gå til tomgang (på sånne praktiske steder som kryss o.l.) Så etter og fannt at det kom litt olje ut med koblinga så skifta tilbake til den orginale bryteren, men problemet vedvarte. Kan dette ha noke med at eg kobla fra batteriet? Siter Golf GTI 16v 86 mod... som kjæresten min insisterer på å kalle "søt liten bil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HotNut Skrevet April 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Etter noen tips fra Club GTI så har eg sjekka jordinga og ISV, men finner ikkje noke gale... noken som har andre forslag? Klarer å få den til å gå på rundt 600 rpm i 5 - 6 sek dersom eg slepp gassen ut sakte. Siter Golf GTI 16v 86 mod... som kjæresten min insisterer på å kalle "søt liten bil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Jepp ett stort problem :) du handla på biltema.. det er det samme som att damene handler falske øredobber hos pakkistaneren på hjøre som ikke har noe sjappe men bare noen plankebiter som er ett bord hehe BILTEMA suger på bildeler det er billig og dritt.. det er min mening.. lekker du fortsatt olje kan det hende att du har ødelagt gjengene så da vil jeg anbefale å prøve gjenge teip... Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg