farlig Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Skulle montere på igjen manifolden min i går, og da klarte jeg såklart å dra av en pinnebolt. Skal klare å få lirka den ut og montert en ny en, men jeg er lite hissig på å gjenta prosessen. Hvilket moment skal jeg stramme med? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v740 Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Off, gjorde det på 740'n.. Når jeg hadde sliti å fått inn ny skrue knakk en annen :knock: Bytta alle jeg.. veit ikke om no moment, men stram så det holder seg tett bare.. går greit med nye pinnebolter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 trur det står en torque i haynes-håndboka, men den er for sugis. Jeg tok og stramma til for hånd..."ca" hardt nok. Ryker de, har du dratt til alt for mye. Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Gjorde det samme selv, og mine røyk på 40Nm så du skal ikke dra mye. Er jo aluminiumstopp vøtt. Mitt råd er å ta skralla og dra til sånn "passe", kjenne litt i hånda hvordan det drar seg til og stole blindt på momentnøkkelen. Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.