ArraKiss Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Tenkte å informere om at Bolfen jeg bygget og laget en heidundrande tråd om her på BF nå er til salgs igjen... Still looking sweet :D http://finn.no/finn/car/object?finnkode=9761975&sid=4akZu8Sue410349&pos=2&tot=2 Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Skal ikke legge skjul på at jeg kunne godt vurdert den nå... Prisen er det ikke no å si på Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 den var deilig! Hadde jeg bare hatt pengene, så hadde jeg kjøpt med en gang :) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Hadde jeg bare hatt penger ja! Sinnsyk strøken bil, håper den blir tatt godt vare på av kommende nye eier, så vil jeg sannsynligvis ta over om 2/3 år. høhø Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Den er verdt hver krone.... ufattelig mye penger og timer lagt ned i den bilen der! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Det må jeg si, sjeldent jeg sier noe pent om styla biler og aldri noe pent om golf, men denne var gjennomført :thumb Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Frister den ja.. Hadde det ikke vært for militæret jeg skal inn i til uka så! Min selges derfor også :) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Det må jeg si, sjeldent jeg sier noe pent om styla biler og aldri noe pent om golf, men denne var gjennomført :thumb Prøvde å gjøre det så minimalistisk men samtidig så gjennomført som mulig... Tanken var at SLIK skulle en Golf se ut når den rullet ut fra fabrikken :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 Hvor kan jeg få tak i den leppa hen? Passer den til vanlig golf fanger? Vanskelig å bytte til touran viskeren? Ufattelig feit bil, utrolig gjennomført! Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 Den leppa kan du kjøpe på ECS tuning. Den passer desverre kun til Bora fanger. Det er den amerikanske versjonen av BOra (Jetta) som denne er produser til. Å bytte til Touran visker er gjort på ti min... :) Takk for kompliment på bilen, mitt beste bygge så langt! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 leste igjennom tråden din (49 sider, no bullsHit *puh* link) og det er en FEIT bil. Er lakken på den blitt fikset? Husker vel ikke hvor mye sharan emblemet kosta?.. Er det sånn visker du har? Srry mas, men man lærer så lenge man lever (eller prøver i alle fall :phatyo ) Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 Ja den er hvertfall utrolig mye påkostet :) Aner ikke om lakken er fikset. Det er Sharan embel som sitter på bakluka... det koster vel en ca 300,- på Møller! Kul liten mod. det:) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 Ja den er hvertfall utrolig mye påkostet :) Aner ikke om lakken er fikset. Det er Sharan embel som sitter på bakluka... det koster vel en ca 300,- på Møller! Kul liten mod. det:) Men den viskern jeg linka til? Riktig?.. Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet April 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 Stemmer med viskeren ja ;) Aerotwin visker Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 Jess, var litt usikker siden du sa touran visker skjønner du.. Hva med prisen og selgeren? Regner med at du kjøpte fra ebay hehe.. Kunne du også lagd en kort guide på hvordan jeg skifter den bakviskeren?.. Igjen srry for mas, men du kan endel smart jeg lurer på hehe.. alacocaina Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg