Gå til innhold

nå er en av drømmebilene mine til salgs.

Ranger emnet

Kristian S.

Anbefalte innlegg

Nå er denna til salgs: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1435172#top

Er den v8 265n jeg har lagd noen tråder om og skrevet innlegg om før.

Har alltid digga denna bilen siden jeg så den for første gang.

Var en av de første volvoene jeg virkelig la merke til.

Har vært mange ganger nede i fellesgarasjen til kompisen min og titta på den og sikla. Sto der i mange år uten å bli noe særlig brukt. Sinnsykt tøff bil som kan bli enda tøffere!

Men så ble den solgt og nå er den til salgs igjen.

Skulle hatt 40000kr til overs nå ja.....

Håper det mennesket som kjøper den tar godt vare på den og ikke lar den ruste i stykker eller gjør noe annet rart med den.

Her er bilde fra første gang jeg så den:

volvo265v8.jpg?t=1165755063

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er kjempefin. Klistremerket og logoen er bare å pelle av.

Vet ikke om den er noe særlig trimma. Er jævla grom lyd i den ihverfall. Andre gang jeg så den gassa den på over lyskrysset og den så ut til å gå ganske greit.

På bildet på første posten hadde den sidepipes. se nøye etter under bakdøra.

Men nå er det bare to rør ut bak.

Er recaroseter i den også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det jeg tenkte også. Kanskje det er defor den har vært så lite i bruk mens den sto i garasjen til kompisen min.

Turboperformance mente at den ligna på en bil en kompis av han bygde på 80-tallet eller noe.

Kanskje det var andre krav til sånne stag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig det er meg..men ser jo ut som en orginal volvo, med en v8'er kasta nedi.. rote og jævlig.. ikke det granne tøff eller fin..

noen som vet antall hk?

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider