Gå til innhold

Tungstarta B230ET

Ranger emnet

Falken`

Anbefalte innlegg

Bilen min er litt tungstarta når den er helt kald eller det vil si om morgenen når jeg skal på jobb. Ikke ellers.

Den kan stå noen timer etter jeg har kjørt med den og da starter den som bare det. Kun over natta den kødder.Noen som har noen ide om hva det kan være, har bytta plugger, pluggledninger og coil er helt i orden.

Volvo 850 T-5 94mod

Volvo 244 GL 76mod

Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt

Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Richard F: Det kan jo være en mulighet, men bilen blir jo kald etter 3 timer.

Fighter: Hva kan være galt med fordeleren, vil jo starte fordi om det foreksempel er litt irr der.

Volvo 850 T-5 94mod

Volvo 244 GL 76mod

Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt

Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Richard F: Det kan jo være en mulighet, men bilen blir jo kald etter 3 timer.

Fighter: Hva kan være galt med fordeleren, vil jo starte fordi om det foreksempel er litt irr der.

Er ikke sikkert den blir kald nok.. Irr er en sak som kan lage masse problemer. Gå over alle kontakter, og fjern evnt irr. Jeg har også opplevd at irr påvirkes av temp. ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har samme prob på min, vett kje heilt ka d e, men eg vrir kun om ett par ganger så hører eg den gir ett lite poff, da vrir eg bare så vidt på tenningå sånt at start motor så vidt får ein omdr, då kommer den som regel, har leita litt eg o, men har kje heilt fonne ut av ka d e.

Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i

Lenke til kommentar
Del på andre sider