Gå til innhold

Apexi Luftfilter kit

Ranger emnet

remye

Anbefalte innlegg

Hallo,

Ble kvitt min golf V for litt siden og har blitt eier av en nydelig og pent brukt 2004 (60'k) 1,8TQs (190hk org) med sline, sline ext., helskinn, bose, etc etc... Vel, den har jo blitt chippet nå og rustfri eksos fra kat og bakover samt ny og sterkere clutch og nye dyser. Effekt messig skal den ligge på ca 235 - 240hk og 345nm.

Uansett, skal komme til poenget her. Vil ha åpent filter og på grunn av det kjente problemet med Lmm til audi/vag så må jeg ha ett "tørr" filter. Apexi faller valget på pga div tester og fordi de virker som bra filtere etter hva jeg har lest. Noen som vet hvor man kan få tak i disse i Norge? Ev om man kan få tak i kit til denne bilen? Eller kan jeg feks kjøpe ett kn kitt eller dahlback sitt kit og bytte filteret? På de kittene er det jo enkelt, plug and play mtp lmm og tenningsmodulen som sitter på luftfilter boksen nå. Men så, hvis jeg kjøper et annet kit, Apexi filterene har jo en spesiell brakett som det skal festes med.

Any one? Noen som har gjort dette? Bilder?

På forhånd takk.

:cab

Audi A4 B6 E8 TQS

Montering av RNS-E i AUDI?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråd flyttet til AUDI A4/S4/RS4 delen av forumet.

TS racing har vel noe sånn tørrfilterstyr til 1.8T som hyllevare.

Hei og takk for svar. Ja, jeg vet de har dette RAM filteret, men jeg er førts og fremst ute etter Apexi filteret iom. at dette er kanskje det beste man får. Videre så trenger jeg altså hele røret, dvs kittet. Har de kanskje dette hos TS? Får vel kanskje stikke opp til de en tur og høre, men koster vel skjorta tenker jeg.

Audi A4 B6 E8 TQS

Montering av RNS-E i AUDI?

Lenke til kommentar
Del på andre sider