VCE Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 På summit får man vel nye runners til tpi baseplate? Men om de er kortere og/eller større vet jeg ikke... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 flere highflow varianter av runnere og innsug/baseplate. lingenfelter har jo også en snerten variant med kortere runnere og annet plenum Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 hvordan er det å få tak i innsug, (dyser) og throttlebody fra en tpi-motor i norge? hadde vært kjekt med innsprut i prosjektbilen, og MS er jo hverken dyrt eller vanskelig... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet April 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 I fall noen flere skulle lure: Den "lille" fordeleren fra 90-92 TBI biler kan IKKE brukes på TPI har jeg funnet ut nå. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 I fall noen flere skulle lure: Den "lille" fordeleren fra 90-92 TBI biler kan IKKE brukes på TPI har jeg funnet ut nå. Det er litt stressa om dagen, skal ta en kikk på delene mine over helga, purr:knock: meg hvis det tar litt tid. Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allpro Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Koster 22500 for First systemet ja, men 13750 svenske for et standard system, pluss hvis man vil ha med en kabel for å lese ut, og ev. en justerbar bensintrykks reg. Jeg anbefaler han, da har du noe som funker til din bil, og en service som er helt enorm!! Blir ikke mye over 10 lapper det der komplett. Siter 2000 Audi TT 2000 Audi A6 1987 Hilux V8 TPI 2000 Lc 90 1967 Camaro RS/SS med LS1 snart.. 88 Lj 73 BILGAL !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 I fall noen flere skulle lure: Den "lille" fordeleren fra 90-92 TBI biler kan IKKE brukes på TPI har jeg funnet ut nå. Her et komplett annleg med pailess og 350 motor, plug and play, dette er BILLIGST: http://www.smallblock.dk/modules/MyAnnonces/index.php?pa=viewannonces&lid=32911 Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg