Bjune Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 var tirsdag sist uke mener jeg at jeg kjørte hjem fra jobb. plutselig så jeg supraen til pedern komme kjørene mot meg, (førte til en dristig u-sving) for å komme meg bak den. sinnsyk lyd!! noen andre som har noen bilder av den på gata eller no.. har en film av den på mobilen, men helt latterlig kvalitet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Ble jo solgt til Tønsberg så ikke rart du spotta'n.. Nesten ikke vits med bilder , for de fleste burde jaggu vite hvordan den ser ut :op: Hehe.. Alltid morro med bilder uansett da, om du kan skaffe :) Har ny eier fått på skilter forresten? Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiRR Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 e ikke sikker på hvordan den ser ut!!? Siter bilbelte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Neivel.. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiRR Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 takk! Siter bilbelte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjune Skrevet April 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 kjørte rundt med prøveskilter når jeg så han.. er vel ikke bare bare å få skilter på den der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Nei det har jeg aldri sagt, men ny eier ryktes å ha planer om skilter.. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Så den såvidt i dag, men fikk ikke sett etter skilter.. Var opptatt med å ikke ramle av sykkelen.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Pen bil som går sinnsykt bra! Satt med han noen runder på Rudskogen for 2 år siden, og det glemmer jeg aldri. Helt ekstremt å kjenne at bilen spinner seg rundt breisladdsvingen samtidig som det akser noe grønnjvævlig. Og langstrekka - ja, det var også morsomt. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipolar Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 DEILIG bil det der!!! Noen som vet hva den nye eieren måtte ut med for den? Siter † Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Pen bil som går sinnsykt bra! Satt med han noen runder på Rudskogen for 2 år siden, og det glemmer jeg aldri. Helt ekstremt å kjenne at bilen spinner seg rundt breisladdsvingen samtidig som det akser noe grønnjvævlig. Og langstrekka - ja, det var også morsomt. Fart i enden? Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg