Vwgolfii Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Kjøpte et Vmaxx justerbart fra Eyecandy for noen mnd. siden.. Tenkte jeg skulle begynne å montere etter hvert.. Må ned 40-50mm til:P (Ambition) Hadde bilen på løftebukk for å studere litt.. Justering av spissing er grei.. Men camber? Fikk også med 2 stag (justerbare).. Var noe med senking over 40mm.. Hvor skal desse? Tar imot alt av tips, eventuelle problem, forslag og ideer til bytte av understell.. Mye enklere på Golf mk2:P Mvh Ole Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exmith Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Kjøpte et Vmaxx justerbart fra Eyecandy for noen mnd. siden..Tenkte jeg skulle begynne å montere etter hvert.. Må ned 40-50mm til:P (Ambition) Hadde bilen på løftebukk for å studere litt.. Justering av spissing er grei.. Men camber? Fikk også med 2 stag (justerbare).. Var noe med senking over 40mm.. Hvor skal desse? Tar imot alt av tips, eventuelle problem, forslag og ideer til bytte av understell.. Mye enklere på Golf mk2:P Mvh Ole Rart, jeg så på det selv også, men gikk heller for autospar.no sitt til 6000kr å noe. Jeg monterte det, min første gang, gikk uten problemer*. Men har ikke skifta noen stag. Har senka mer enn 40mm også. Så dette fårstår jeg ikke helt.. Siter Audi A3 1.8TFSI 08 x 1998 Audi A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet April 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Ser der går et stag fra ene bærearmen til den andre (på motsatt side av bilen).. Mellom det staget og bærearmen er der et stag som minner litt om de jeg fikk med.. Desse som skal byttes? Takk for svar exmith:) Kom gjerne med flere forslag.. eventuelle problem som kan oppstå.. Dekkslitasje i ettertid osv..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg