ice3d Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 Hvis du har et filter av greit merke, så er det satt inn med olje og andre ting som skal begrense at vann trenger inn. Tror ikke du kommer til å få problemer med en sånn løsning. Man skulle jo tro at jeg får vann i filteret, men alt fungerer like bra nå, som da jeg monterte det for 2 år siden. Med din løsning burde det jo være enda mindre muligheter til å få vann inn. Så bare legg den slangen fra grillen og inn til filteret. Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 flau over motorrommet, foreløpig :D tok "litt" tid sammenlagt, laga en flens mot LMM, 2,5" rør til filteret, brakett med i framskjerm for å holde LMM på plass+ varmeskjold med list.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Der fikk du endelig lagt ut bildene eg tok ja... ;) Men hva med bilde av luftinntaket? Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg