Gå til innhold

Passer 260 baklykter på orginale fester?

Ranger emnet

Powerbyvolvo

Anbefalte innlegg

Har en 78 med de smale baklyktene og kan få tak i noen brede 260 baklykter(tror de heter det).

Så lurte på om de passer overens på de gamle festene eller om det må mye mods til får at de skal passe?.

Den ene baklyset har orange blink og den andre har blank blink,var det to utgaver av disse lyktene eller kan det være at de har fjærnet orange fargen på et vis?

Volvo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er vel kraftig falmet er helt blank.Ser bra ut forsåvidt,er det noen triks og få den andre lampa blank eller er selve glasset orange sånn at kun tidens tann hjelper.

Skal gi rundt rundt 100-200 kr for dem er det en grei pris?

200kroner er ikke gal pris. er ikke akkurat lamper man finner under dørmatten til naboen

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp dem, er ikke noe som du finner under dørmatta til naboen som ble skrevet lenger opp.

har faktisk aldri sett dem på 240. tror det kan bli pent.

go for it

1995 Mitsubishi Galant 1,8 bruksbil

1980 Chevrolet caprice classic 5,7

[x]1989 Mercedes Benz 190 E 2,3sportline [x]1986 Mercedes Benz 190 E 2,0 [x]1988 Mercedes 250D [x]1987 volvo 245 2,3 B230A [x]1979 volvo 244 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakka med radicast og spurte om mulighetene for å støpe nye rød-hvite lykteglass til 260 lyktene. Er snakk om at det kanskje kommer noe utpå høsten hvis det er interesse for det..

BTW 200 er billig for 260 lyktene. Har sett dem til over 1000 uten at de var strøkne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også 260 lykter på min 242,. Men det ene er sprukket...

Har leita lenge etter noe slikt. Hvor fant du dem? Jeg kjøper de gjerne hvis du ikke skal ha de.

et av hvert:

Bilde060.jpg

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Powerbyvolvo !! Eg har også 264 baklykter,der den eine er neste kvit å den andre ( venstre ) har orange blinklysglass !! ska vi bytte ett av glassa,slik at de blir parvis like ?? eller vil du selge de te meg ? he he !!?? mvh Pål

Det haddde jo vært bra men husker ikke hvilken side som var orange eller hvit,må sjekk det.skal se på dem når jeg henter dem.

Volvo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også 260 lykter på min 242,. Men det ene er sprukket...

Har leita lenge etter noe slikt. Hvor fant du dem? Jeg kjøper de gjerne hvis du ikke skal ha de.

et av hvert:

Fikk tak i dem gjennom en kompis som hadde en kompis som kjente en kar som hadde dem liggende fra en bil han hadde hugget for ti år siden hehe.

Kan vel selge dem hvis jeg ikke kommer til og bruke dem.

Volvo

Lenke til kommentar
Del på andre sider