vimzzz Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Morn. Lurer på hvor jeg burde handle et par ting ifra. det første er Panserløfterene. Har hørt at mange av disse som selges har dårlig kvalitet. Så lurer på om noen her har referanser fra plasser som faktisk selger noen som holder til en fin pris? =) Det er andre er slike panserlåser som man låser panseret nede med en splint. Har vært sinnsykt tøfft å fått ordnet det på bilen. så hvis noen vet hvor jeg får tak i det har det vært genialt =) Siter Chevrolet S10 2.2L 1998-mod X - Golf Mk3 1.8 GL (Prosjekt / Til salgs når ferdig)http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=163671 X - Volvo 240GLE Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jølle-ascona Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Panserløftere får du billig hos bsbildeler.no De selger Bonrath(chrom), men regn med litt leveringstid. Siter "Suddenly, I heared a tapping, as of someone gently rapping, rapping at my chamber door." Ascona B/J 16V ombygging Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Jeg kjøpte på Autospar.no i sommer. Kosta 498kr. Og de er bra. Funker strøkent ennå, og ingen problemer utenom at de ruster litt. Men spray de med klarlakk når de er nye så ruster de ikke:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vimzzz Skrevet April 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 leveringstid da? har det travelt i og med at den skal selges starten av neste mnd;P Siter Chevrolet S10 2.2L 1998-mod X - Golf Mk3 1.8 GL (Prosjekt / Til salgs når ferdig)http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=163671 X - Volvo 240GLE Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg