Gå til innhold

Min 88 Opel Omega

Ranger emnet


MariusB

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av min Opel Omega. Bestefar kjøpte denne bilen i 1995 å siden den tid så har bilen vært i slekta. Mutter'n fikk bilen av bestefar i 2001, bestefar kjøpte seg Opel Vectra. I 2005 kjøpte bestefar seg Volvo v40. Muttern fikk da Vectran til bestefar. Å siden den tid har Omegaen vært min bil (vil ikke ha Vectra:). Bilen har stått iro i 2 år før jeg fikk billappen. Prøver å ta godt vare på bilen slik at jeg kan få mest mulig for den hvis jeg skal selge den engang i tiden

 

Som dere kan se på 2 av bildene så har bilen blitt krasjet med, dette skjedde når mutter'n skulle hente meg en plass. Veien var sørpete og vi fikk vannplaning å sklei rett i autuværnet :S. Vi har ikke hatt tid til å fått fikse skadene så no leter jeg etter noen som selger sideskjermer til Opel Omega. Hvis noen vet om noen som har en skjerm så send meg en melding. Samme hvilken farge den er, har lakkeringsverksted 2 min unna meg så er 0 stress..

 

Ijallefall her er noen bilder av bilen min :)

 

100_1763.jpg

 

100_1765.jpg

 

100_1769.jpg

 

100_1771.jpg

 

100_1766.jpg

 

100_1759.jpg

 

 

PS: orker ikke å kjøpe på øyenlokk til 1000 kr så bruker en brei svartteip istedet :P (fjøsmekk deluxe)

MVH Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker svart teip på min A også :) ja bygg om til runde hjulbuer bak, og kast på noen ortlige kant felger!

 

Senket den ser jeg du allerede har gjort :)

 

CD utgaven , hvordan utsyr er du har i denne da?

 

hehe den er ikke senket :P Plenen utafor her er ikke akkurat så bein ;P Så ser vel ut som at den er senket

 

Ellers så er bilen helt orginal. 115HK(vil ha mere)

MVH Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår