ztinaldoz Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Det blir treff i Etne søndag 15 April! møt opp...!! Dess fleire biler dess bedre!! Spre rykte videre til alle slags biler!! Plass: Etne, Etne Kjøpesenter Tid: Søndag 15. April kl 12.00 Siter -91 Honda Accord 2.2i 16v 150 hk -------------------------------------------- Regionsleder Vestlandet, Club Honda Norway Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 faen eg e bakfulle då eg :P hehe :D blir konge de :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 takk til alle huagesunds-og karmøybuere som gadda å komma til etne for å møte ein jevla slappe gjeng..... skamm på Etne ass.... ps. sorry for at eg kom litt for seint eg o :P men dere hadde vel litt nytte av de? :P brom brom :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg