David_G Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 tenkte jeg sku lage meg skvettlapper til bilen men åssen matriale burde jeg bruke? tenkte på noe som er litt stivt men fleksibelt samtidlig.. noe alla sånt dem bruker på rallybiler. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Transportbåndgummi? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 hmm.. den vakke dum! prøve å få tak i noe slikt trur jeg.. noen mere forslag? Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Skjær i stykker en 25l plastdunk. Sånne som det bruker å være maursyre etc... på. Fås til og med i flere farger. Ikke så fint, men funker godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik med volvo Skrevet April 26, 2007 Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 både pedersen racing, kollevold og gundersen motorsport har sånn gummi de bruker til skvettlapper i rally. klipp de til og popp fast. koster ikke allverdens, og ser litt mer proft ut en ei gammal kanne med maursyre. Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 ja har bestemt meg forå handle på pedersen. gidder ikke ha noe jalla når bilen er ryddig ellers. men hjertlig takk for alle forslag:) Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg