onkeljan Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Sist jeg var inne på verksted var de så snille at de stilte displayet mitt på celsius, så det gikk ant å bruke det for meg som er nordmann. Det har fungert fint, helt til i sted, når jeg skulle starte bilen, så var alt nullstilt, hele klimaanlegget, og displayet som viser grader i både klimaen og på speedometeret. Hva skjyldes dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Stiller det seg om til fahreheit? Eller blir det helt blankt? Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onkeljan Skrevet April 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 det stiller seg til fahrenheit, men det er som sagt kanksje ikke et særdeles stort problem, da det tydeligvis bare har skjedd en gang foreløpig mens jeg har hatt bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Hvordan klimaanlegg har du da? Er noen knapper du kan trykke på så kan du veksle mellom fahrenheit og celsius, men husker ikke hva akkurat nå... Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voffe Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Dette skjedde meg også etter jeg byttet klima displayet, jeg leste meg frem til at hvis du holder inne den knappen som får luften til å sirkulere inne i bilen eller noe slikt, tunell knappen hehe.. den som er helt nederst til høyre, holde den inne så trykk på + eller - på temp styringen og det vil bytte mellom F/C Kan også hende det var + eller - på vifte hastigeten, husker ikke helt. er klimaet som står i en 95mod a4 jeg har, vet ikke om du har likt da men :s Håper det hjalp deg litt :) Siter 2000 Audi A4 1.8TQ Avant (snart) 2000 Toyota Celica T23 GT (Til salgs) x2005 Toyota Corolla 1.4TDI x1995 Audi A4 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onkeljan Skrevet April 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 takk, det er en a4 96, men skal prøve, de ser ihvertfall likedan ut, 95 og 96, da jeg hadde en 95 før :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 du trykker på den knappen med pilen som går i en runding (gjenbruk av lufta som alerede er i bilen) og + knappen på gradene. Skjedde tid til ofte med min A4.. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onkeljan Skrevet April 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 takk, det funket fint, helga redda :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg