Gå til innhold

Min Volvo!

Ranger emnet

Anders D

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 176
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grunnen til at jeg satte rørene oppå er for at jeg synes selv at det spilte bedre da, men tenker på å bygge om baki da, flyte forsterkeren 5cm ned i gulvet og legge plexiglass eller lignende oppå, og få noen plater i siden som "gjemmer" batteriet og ledninger. ingen her som har bygd inn i vogn før? håper gjerne på tips:yodude:

jeg har montert min forsterker på den luka ned i golvet mot reserverhjuls rommet, sånn at når jeg åpner luka så kjem forsterker'n fram og er lettvint å stille på :) synes den funker bra jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår