Gå til innhold

Min Volvo!

Ranger emnet

Anders D

Anbefalte innlegg

Herregud, Han kan da vel ha det som han vil?

Spiller ingen rolle om det ser fint ut eller ikke siden ingen av dere skal baki i bilen hans uansett??

:hello: Dette er et forum...Man legger ikke ut bilder av bilen sin hvis man ikke tåler kritikk..."Anders D" sier selv at han ikke syntes det så bra ut, så hvorfor whine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 176
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Herregud, Han kan da vel ha det som han vil?

Spiller ingen rolle om det ser fint ut eller ikke siden ingen av dere skal baki i bilen hans uansett??

forsåvidt sant d. mn e kje halle pointe me å legga ut bilen sin her kun for å visa an framm å få tips t eventuelle forbedringar og reperasjonar???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg satte rørene oppå er for at jeg synes selv at det spilte bedre da, men tenker på å bygge om baki da, flyte forsterkeren 5cm ned i gulvet og legge plexiglass eller lignende oppå, og få noen plater i siden som "gjemmer" batteriet og ledninger. ingen her som har bygd inn i vogn før? håper gjerne på tips:yodude:

We Ride Together, We Die Together, VOLVO 4 Life

http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=3573

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trond D: Det ligger ledninger inni dashbordet og inni stolpen mellom dørene, bare å følge kontakten du har i døren ifra før det.

Thjoms: jada masa:p pass dæ ællers så kjæm æ å bulke rondellan din:p:volvopower:

Kjempe, takk :)

96 Volvo 945 B230ft

94 Volvo 945 B230ft (vraka)

88-89 Volvo 740 B230f (solgt)

Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trond D: Det ligger ledninger inni dashbordet og inni stolpen mellom dørene, bare å følge kontakten du har i døren ifra før det.

Thjoms: jada masa:p pass dæ ællers så kjæm æ å bulke rondellan din:p:volvopower:

korr d bli av dine da?

vurdere å selge æ,lyst på noe annet

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider