Gå til innhold

E36 318is m-tech induvidual coupe hobby prosjekt

Ranger emnet

speedyracing

Anbefalte innlegg

Er det pæra eller ballasten som er gåen? prøv en annen ballast på pæra og se om det lyser da. Skal være garanti på disse så du får sende en mail til VVME og kreve ny del. Du trenger ikke bytte alle låsene på bilen når 1 er gåen. Det er bare å dra på Bmw og bestille ny låssylinder til førerdøra. Denne kan du kode selv så den passer til din nåværende nøkkel :) Mener den kostet rundt 300kr. Har selv gjort denne jobben og det var ikke så vanskelig når man først kom i gang. Lykke til :)

det var bare pæra som hadde godt i stykker. bytta en pære med en fra fult lyset inntilvidere ikke noe sjakk trekk og kjøre rundt med ett kjøre lys. :P

det med låsen er ett mysterium er noen som ikke stemmer der for nå begynner dør håntaket og bli hardt og lukke opp :/ men med en gang jeg lukker ned viduet blir det som normalt igjen. wtf lixsom hehe. har hatt bilen stående inne på jobben for og tine is snø osv. men hjalp ikke så nå er jeg litt u sikker hva jeg skal gjøre.

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 343
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Høres ut som det er noe bak dørlåsen/dørhåndtaket som har hoppet ut av plassen sin elns. Ruta går jo rett bak låsen der så kan jo være det tar borti.

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hey. lik min jo !:O bare min er ikke halvparten så fin i lakken :P men det blir forbedret til sommeren , samt større motor m eventuell turbokonvertering :p.. får se hva som skjer.

men Meget fin bil :) enig med de andre her ang fjerning av sotinga:P

-94 Bmw 316iC (knust)

-88 Golf GTI (ombyggd GT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
hehe takk :) har gjort litt med bilen ja.... men skjedd lite i det siste.

skal ha på ny soting til sommeren. sort

hehe, du gav etter for presset? :P men, må nok sei meg enig i at svart ser bedre ut i vinduene ;) ska sota sjøl, så har et spørsmål: ;)

kossen tar du ut bakvinduene? (uten å skada dei liksom) ;)

BMW E36 318IS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
hehe, du gav etter for presset? :P men, må nok sei meg enig i at svart ser bedre ut i vinduene ;) ska sota sjøl, så har et spørsmål: ;)

kossen tar du ut bakvinduene? (uten å skada dei liksom) ;)

tar det ikke helt ut skrur ut skruen av ruta og vipper det forsiktig ut til " max punkte " fokter ruta legger på filmen. tenk på at du har en sort kant rundt ruta som gjør at du ser ikke att filmen ikke ligger helt inn til kanten på inn siden ;)velldig lett egentlig. skjer rundt ruta.

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen var blitt velig pen siden de første sidene må jeg si :) syns sotingen var veldig fin og kjører selv med helt sort soting fram, har også sotet et stort stykke utav frontruten (toppen) :) ellers er det ikke mer og si en stå på videre ;)

takk :) prosjekte har stått stille siden fjord vinter mer eller minder. men får sparke meg sel litt i rompa og få gjort noe. blir mye Forza motorsport 2 på xboxen :P

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm liten oppdatering. har fått bort en skrangle lyd som kom på ett vist turtall. det var en bolt som hadde rusta i stykker på frammere del på exsosen. ellers har jeg fått lakkert opp kallipperne og varme dekslene i sølv. (bilde kommer senere). defusoren bak hadde løsna så måtte feste den onklig. ellers skal bilen inn på eu kontroll snart tar det med ro egentlig vet det er noen feil med forstillingen men ellers tror jeg det går bra. skal begynne og oppdatere oftere nå. takk for all tilbake melding :)

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nææmmen.. Roland jo :) Tim her! Hehe..

Lest igjennom alt her nå, bilen er jo smålig forandret fra det første innlegget :)

Jeg syns du må beholde det sorte panseret, ser konge ut :)

Får se om det ikke blir is på meg etterhvert og da ;)

hei kult kan kjøpe min hehehehe. nei da.

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag fikk jeg lagt på sote filmen på siderutene forran. har også tatt bilde av ogsån kalliperne ble etter lakkering.

første ruta. med 50% soting

DSC00150.jpg

andre siden.

DSC00151.jpg

hel heten med sotinga

DSC00152.jpg

kalliperen.

DSC00153.jpg

skal prøve og ta bakruta senere. må bare vente til sola går ned. :P

Bmw 318D 2010 4D