Teddy88 Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Noen som har noen anbefalninger om hvilke dyser jeg kan sette på sprute mitt (B230ET/Motronic) er det f eks noen cosworth dyser? som er større en de originale da selvfølgelig Siter JEG FORSTERKER M90 GIRKASSER PM FOR SPM eller mail Gettoblaster@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 jeg har et sett 450 dyser til overs.. skal funke fint med 3" lmm, som du må modde med bmw body og din org innmat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teddy88 Skrevet April 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 er de noe særlig større enn originalt? hvilken farge er det på de? og hvor mye skal du eventuelt ha for de ? Siter JEG FORSTERKER M90 GIRKASSER PM FOR SPM eller mail Gettoblaster@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 har fargen så mykkje og sei da? :P Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 Desverre er det mange som tror størelsene på dysene kommer ann på fargen.hehe Mine er orange å er 500ml :) Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 De originale dysene er 300 ml, så de b230ft har er endel større kan man si.. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 dyser regnes vel ikke i ml... men i cc, altså kubikk. Hvor mye "kubikk" med fuel det maximalt blir forstøvet. 450cc blir überkill på en std ET-motor... kommer til å gå VELDIG rikt, og mest sansynlig bare stoppe opp. Fargen på dysene er ubetydelige, det er Nummerene som betyr noe. Jeg har ett sett grønne, og ett sett blå, med akkurat samme delenummer. Det beste er å få tak i FK/FT-dyser, eller det samme som org. cosworth bruker, da de er samme. Mvh Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 450ml/cc dyser fungerer bra med 3" lmm, og ei anna snurre :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 450ml/cc dyser fungerer bra med 3" lmm, og ei anna snurre :) korrekt.. dysene mine er svart:p org på eclipse turbo.. veit ikke, du får bare gi et bud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Det har ikke trådstarter råd til.... et sett dyser ble plutselig veldig dyrt når man må lage 3"lmm / kjøpe bmw-lmm og større turbo + innkjøp av spesialchip som ikke finnes til ET-sprut pr dags dato. Vikingchip lager kun spesialchip til LH 2.4 etter det jeg har lest hvertfal.. Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teddy88 Skrevet April 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Hva vet du om hva jeg har råd til ?? Siter JEG FORSTERKER M90 GIRKASSER PM FOR SPM eller mail Gettoblaster@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Hva vet du om hva jeg har råd til ?? så du har 5-10 000 å legge i turbo, lmm og dyser? Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teddy88 Skrevet April 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 skulle da ikke være noe problem det Siter JEG FORSTERKER M90 GIRKASSER PM FOR SPM eller mail Gettoblaster@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 så du har 5-10 000 å legge i turbo, lmm og dyser? Man bruker bare BSR eller vikingchip.. Turbo og sånt finner man jo bare brukt, dysene også. LMM finner man vel på huggeren.. Så man får nok tak i delene til en helt grei pris, hvis man ikke er kresen på å skal ha det nytt. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 vits å påkoste Motronic sprute så mye ? 10 000,- hadde jeg vurdert data sprut..Ms er jo ett bra å billig sprut..så kan man kaste den irriterende lmm som motronic har! Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.