Glenn` Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 er da ikke så dyrt.han som hadde bilen min før kjøpte ferdig modda lmm,s60r dyser og en spesialchip hos en i sverige.bruker å ligge ferdige "kit" på turboperformance osv til tider :) men den chippen som skulle funke så bra tålte ikke å få skrudd opp bensintrykk.så jeg kjører med vanlig et chip =) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 er da ikke så dyrt.han som hadde bilen min før kjøpte ferdig modda lmm,s60r dyser og en spesialchip hos en i sverige.bruker å ligge ferdige "kit" på turboperformance osv til tider :) men den chippen som skulle funke så bra tålte ikke å få skrudd opp bensintrykk.så jeg kjører med vanlig et chip =) Men Motronic sprutet er jo så unormalt vanskelig å feilsøke(tungvint) men det er da min mening:) ser jo svenskene kjører 300++hk på motronic så alt går jo ann.bare hvordan ;) Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 hehe,ja har ikke sagt det var så bra =) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elvis740 Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 aha... her var den en del lærerikt MEN: dette med data sprut er jeg ikke helt sikker på om jeg har skjønnt. det jeg ser på som de ideelle er å han en omprogramerbar hjerne som man kan koble til en PC (laptop) å modifisere grunnprogrammet som man sikkert finner et sted på nettet eller tar fra Bosch LH 2,4 jetronic eller no å så kan man bare kobla fra PCen å kjøre... eller koble til PCen igjen å forandre dyse åpningstider\lengde\tidspunkt osv. eller tenningstidspunktet men da må man ha et system som kjører bensin sprut å tenning i samma hjerna, noen som vet hvilket system som har det? er det ET og FT motorene? PS: er det dette som kalles data sprut? Siter 1990 mod 740 GL (B230F) kjøper gjerne B230FT eller delebil med B230FT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Ft.! Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 er det spom er prinsippet med datasprut ja, i tillegg kan du gjøre så mangt ekstra, som launch control, vann inj., el vifte+++ *som regel* du bytter ut hele ledningsnette, så åssen det er orginalt er ikke så nøye, det ryker vekk uansett. og FT motorer har to hjerner ja. bensin på passasjersiden ved sparkeplata, å tenning sitter rett ved gasspedalen på pedalboksen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.