mrsnikksnakk Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Noen som vet hvor mann får valset hjulbuene????? Eller er det kansje noen som vil gjøre det????? Detter er bak på en liten polo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Noen som vet hvor mann får valset hjulbuene?????Eller er det kansje noen som vil gjøre det????? Detter er bak på en liten polo. Onkel Tom på Frogner,eller send en pm til g40t her på forumet Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsnikksnakk Skrevet April 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 ja onkel tom kan jo. hadde det ikke værtfor at jeg ikke kan vente i flere mnd hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 onkel tom sa da til meg for en stund siden at han ikke hadde noe særlig tid til å valse lenger? Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilP Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 dem valser oppe på sos oppretting ved kløfta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilP Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 enten var det på sos eller så var det dem ved siden av.husker ikke.Det er så lebge siden.Og nå er jeg flyttet nordover.Så prøv dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsnikksnakk Skrevet April 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 enten var det på sos eller så var det dem ved siden av.husker ikke.Det er så lebge siden.Og nå er jeg flyttet nordover.Så prøv dem dem har sluttet for en god stund siden. ringte å hørte der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg