Gå til innhold

Fjører Til Neon!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

3500 for et senkesett uten TUV er ikke dyrt hvis det er fjører av godt merke. Betalte selv 4000kr for et Eibach senkesett til chrysleren min, uten TUV. Er ikke alltid at du kommer så veldig mye lengre med det TUV-papiret...

Men til topic: Eiker motorsport har et 40mm senkesett til 2laken. http://www.eiker.no/Default.asp?CatID=1294

Go your own way!

87 Pontiac Firebird Trans Am

91 Chrysler Saratoga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å kjøpe uten TUV papirer er bortkastet -slik jeg forstå ... siden bilen MÅ vise hos biltilsynet og de beholder original TUV papirer og deretter blir vognkortet endret der det står at bilen har godkjent senkesett. Uten TUV papirer blir vel ikke godkjent? noen som vet helt sikker? jeg har spurt om det samme før men har ikke fått noe svar...:(

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aldri lagt frem noen papirer på det.. heller aldri blitt spurt om det.. men når eg spurte så var det veldi veldi avhengig av hvem som kontrolerte bilen for så lenge den person enten ikke merker at den er senket eller den er så lite senket at han ikke bryr seg så blir dette godkjent. kappa fjører derimot blir ikke godkjent. har selv vert inne hos biltilsynet pga teknisk kontroll og de sa ingenting om senkesett det gjorde derimot han som stoppet meg langs veien for han var sterkt imot det. men alt i alt er min bil godkjent med 35mm senking uten papirer

Mine biler:

Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal)

Chrysler Neon 1995 (amcarneon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja.. fra iår så må leveres papirene... -har en sierra med TUV godkjent papirer siden 6-7 år siden men iår så måtte til biltislynet for å bli godkjent med de fjærene og som sagt original papirene har de beholdt men i vognkortet står nå at det er "godkjent senkesett"... jeg spurte i BT i Tønsberg og det var nye regler som sagt. Vil også gjerne senke Stratusen men uten TUV papirer vet jeg ikke...alacocaina den ser jalla ut med store hjul og høy som en traktor....:fuckme2: :)

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan ikke mene at dere vill senke bilen mere forann? Er bare bak dere snakker om???

Regner med at bilen min er orginal, å jeg har subba nedi forann før med den jeg. Er jo ganske lavt. Men bak derimot kan jeg skjønne.

Eller er bilen min triksa på? Den ser jo litt skeiv ut:P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan ikke mene at dere vill senke bilen mere forann? Er bare bak dere snakker om???

Regner med at bilen min er orginal, å jeg har subba nedi forann før med den jeg. Er jo ganske lavt. Men bak derimot kan jeg skjønne.

Eller er bilen min triksa på? Den ser jo litt skeiv ut:P hehe

Min skal både ned i rumpa og ned foran!! Har subba med min jeg også!! Men må få den ned litt for det!! Skal kjøpe det 25mm Sette og heller kappe det en runde!! Det viktigste er at det er Tuv Godkjent!!

Lupoline<3

Not slow but Low;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kan vi finne til Stratus da???:)

tok meg 30 sec å finne de har både til 2.0 35mm og 2.5 45mm

http://www.bsbildeler.no/butikk/vareliste.aspx?vnr=COB1802A&vg=1666&vgpath=Varekategorier/1396/1557/1561/1666

her har de også senk til neon både 25mm 35mm og 40mm

http://www.bsbildeler.no/butikk/vareliste.aspx?vnr=COB1805&vg=1663&vgpath=Varekategorier/1396/1557/1561/1663

Mine biler:

Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal)

Chrysler Neon 1995 (amcarneon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider