Gå til innhold

Fjører Til Neon!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Dere kan ikke mene at dere vill senke bilen mere forann? Er bare bak dere snakker om???

Regner med at bilen min er orginal, å jeg har subba nedi forann før med den jeg. Er jo ganske lavt. Men bak derimot kan jeg skjønne.

Eller er bilen min triksa på? Den ser jo litt skeiv ut:P hehe

neon er orginalt litt lavere forran ja så den er sikkert ikke trikset så mye med. den blir derimot jevnere høyde på når den senkes fordi senkefjærene er ganske mye hardere, spesielt forran.

Mine biler:

Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal)

Chrysler Neon 1995 (amcarneon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det er ikke de samme.. men er ikke noe problem å få tak i billig senk til stratus

misforstå meg riktig: vel og bra med rimelig senkesett men helst TUV godkjent ;) alacocaina

forresten: åsen er det med luftfjæring? så en stratus fra Usa som brukte det og den var "passer lav" til å kjøre på motor veien:partyon: -men om noen vet om det er spesiele regler ang Trangsynet. skal finne bildet. :)

44jgidy.jpg

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

misforstå meg riktig: vel og bra med rimelig senkesett men helst TUV godkjent ;) alacocaina

forresten: åsen er det med luftfjæring? så en stratus fra Usa som brukte det og den var "passer lav" til å kjøre på motor veien:partyon: -men om noen vet om det er spesiele regler ang Trangsynet. skal finne bildet. :)

44jgidy.jpg

luftfjæring= no go i norge er vell aå å si bare ytterst ytterst få biler som har en ørlitensjangs om å bli godkjent med dette luft dempere er derimot lov viss de brukes riktig dvs ikke som hijackers eller for å regulere høyden noe særlig.

ang TUV papirer så får du nesten bare ringe å høre.. men er veldi mange andre firma som også selger senk til stratus gi ett ord om eg skal finne flere

Mine biler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

44jgidy.jpg

Litt :offtopic har du flere bilder av den stratusen???

Chrysler Stratus 2.0 97mod.

Suzuki Baleno 1.6 00mod.

Opel Kadett C 2.0S 79mod.

Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, men fant den i strutus forum i usa ;) og han har en beskrivelse av alt som er gjørt med bilen :cheers: jeg nøyer meg med god lyd i bilen isteden... :) -skal ha Phoenix Gold under hver forsette til frontsystemet-

Har Stratus blitt levert med original senkesett?? sett flere senka men fjærene er "original" farge. noen som vet? hva om man bestiller originale senka fjærer fra usa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er eibach sine som er "orginale"

mener du at disse fjørene fra eibach er i svart farge?? da vil jeg bestille de :driving . Kunne du finne noe link hvor dette kan bestilles fra culsmog? ellers litt OT: hvilken olje er det du skaffer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener du at disse fjørene fra eibach er i svart farge?? da vil jeg bestille de :driving . Kunne du finne noe link hvor dette kan bestilles fra culsmog? ellers litt OT: hvilken olje er det du skaffer??

vet ikke hvilken farge de har men ring en chrysler forhandler og si du vil ha ucs30161201 det er komplett sett med fjører til stratus med godkjennings papirer og alt som trengs.

og ang oljen så jobber eg i firmaet som er eneimportør av oilextreme produkter. du kan sjekke de ut på OIL EXTREME - THE WORLD'S BEST MOTOR OIL!

Mine biler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider