Gå til innhold

Er bensinpumpa ødelagt?

Ranger emnet

Glenn`

Anbefalte innlegg

var og kjørte med bilen nå.ikke noe tegn til fjusk men som sagt har det kommet nå og da i det siste.merka 1 ting da.når motor netopp er starta lå bensintrykk på litt over 4bar uten vacum,også kjørte jeg den hjem(ca 30min kjøring).når alt hadde fått temp og jeg skulle sjekke trykket på nytt var det litt over 3bar igjen.skal da ikke være slik?

noen som har tegning over bensinsystemet liggende eller noe?

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En råde? Er bensintilførselen han plages med jo!

Hei igjen!

Virtual: Etter så jeg forsto når jeg pratet med han i går så var det kommet en Råde på besøk, kan være jeg som har misforstått.

Mvh

Gunnar

Bodø

:volvsmile

*83 Volvo 240 B21a

*90 Massey Ferguson 3060

Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D

Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaaa, finn nu heller noen med en mellomaxling tell mæ, istedefor å plages med bensin pumper å drit (se signatur hint hint)

noen dager med jobb igjen nå så fixer vi bilen din, så monterer vi ihop v8tteren å stikker ut og svir gummi!! bare de kukan kan finne stempelringer som passer stemplene mine!

240 75mod V8

245 76mod TIC B21ET

63 Cadillac deville

step in and sitt down, shut up and hold on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaaa, finn nu heller noen med en mellomaxling tell mæ, istedefor å plages med bensin pumper å drit (se signatur hint hint)

noen dager med jobb igjen nå så fixer vi bilen din, så monterer vi ihop v8tteren å stikker ut og svir gummi!! bare de kukan kan finne stempelringer som passer stemplene mine!

hehe,ja stæmmer.sku ha fått liv i 8'rn snart så vi kan bruk opp litt av dækkan du har i kjellern :) bi ordning på det mæste med tia vil æ tru... =)

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider