kiddiboy Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Hei , Ønsker å lage en brønn til forsterkeren min med et plexiglass vindu på toppen. Hvor får man tak i dette? Plexiglass altså.... God helg alle sammen!!! Skal benytte meg av go været til å rense og polere vogna mi. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Surion Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 En plass der dei selger glass.. var der eg fant ivertfall. Siter Bagasjerom SOON finished! Det er ikkje ulovlig å være dum, bare utrolig slitsomt for oss andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 Hos en glassmester får du plexiglass. Vil anbefale deg å bruke "ekte" glass i og med at plexiglass som regel blir lett skrapete. Ellers så kan jeg nevne at jeg har plexiglass som skal selges. Send PM om du er intressert. Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=xTra=- Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 Clas Ohlson selger plexi 200 x 150 x 4 35,00 kr Tror glassmestere selger billigere, har jo andre str også. =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 Anbefaler deg å bruke glass og ikke akryl, da akryl blir veldig fort ripete. Kjøper du 6-8mm glass så tåler dette veldig mye før det knuser. Det viktigste er å senke glasset ned i plata, slik at kantene ligger beskyttet, det er de som er mest utsatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiddiboy Skrevet April 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Takk for alle svar folkens. Ser ut til at jeg tar turen til den lokale glassmestern og får kutta til en 8mm glass bit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole lukkøye Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 er det dyrt? altså å få kuttet ut en glass bit.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 er det dyrt? altså å få kuttet ut en glass bit.. Normalt så bruker man ikke så store glassplater i bilstereo, så de fleste glassmestere har noen rester liggende som de kan kappe til for deg og det pleier de ikke ta så mange kronene for. Men skal du ha slipte kanter, herding osv så blir det langt dyrere. Mvh Pål Bilstereoforumet.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 IKEA har en del hyller i forskjellige størrelser. Disse er rimelige og tåler en støyt. Billigere enn det kan det vel ikke bli... Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jobbe Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Kjøpte plexi hos det lokale kraftlage jeg.Betalte 130 kr for 500x300x6 Siter 1xStroker 15" (+BF7501) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg