Gå til innhold

3" LMM åssen lage??

Ranger emnet

B230ET

Anbefalte innlegg

hallo...

har hørt en del snakk om 3"LMM....er det 3" luft mengde måler eller luft masse måler det er snakk om da????

og hvis det er Luft mengde måler.... åssen lager/får man tak i en sånn?????

Volvo 945Lt..

Volvo 745Tic..solgt Volvo 740Gl..vrak

Volvo 740Tic..solgt

Opel Omega 3000..høggd

Opel Omega 3000..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok..så det var ikke værre.....men å lage en 3" luftmengde måler trur jeg ikke er så lett..men hvis noen har gjort det eller har noen ider/tegninger så vis det fram...har lyst på 3" sjøl se..

Volvo 945Lt..

Volvo 745Tic..solgt Volvo 740Gl..vrak

Volvo 740Tic..solgt

Opel Omega 3000..høggd

Opel Omega 3000..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er luftmassemålerne som blir modifisert inn i 3" rør.

Heh, det du sier med at det er "bare" å modde en luftmengdemåler, er ganske feil.. Har du hatt oppe en slik før, og sett alt som er inni der?

Det man gjør, er å finne f.eks BMW 735 fra 1980 tallet, den har bl.a 3" luftmengdemåler, som passer rett på pluggen til motronic.

1996 Volvo 945 Racewagon

X 1986 Volvo 745 Racewagon

Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så det er mulig.....men kan jeg bare få tak i en sånn lmm fra bmw da???... det koster mye ???....men da burde jeg også ha større dyser eller???

Joda, dra på huggeren og se om de har noen sånne biler der, du får den sikkert for en helt grei pris.

3" lmm kombineres med større turbo enn originalt, alu cooler og Bosch 968 465ml dyser :)

Men hvis du har en original b230et motor, så vil jeg anbefale å bytte ut rådene før du gjør noe som helst.

1996 Volvo 945 Racewagon

X 1986 Volvo 745 Racewagon

Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider