Gå til innhold

min volvo 940 turbo

Ranger emnet


volvoboy-940

Anbefalte innlegg

  • Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jajaja ikkje domt d me ft naj :volvsmile

 

jaja fekk meg blåe matter o i helgå:P

DSC00110.JPG

 

DSC00108.JPG

 

rekna me eg får lakka dei tredekselene blå snart o :volvsmile åsså får eg vel bytta ut alle dei grønne perene i knappar å displayer me blåt :volvsmile

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her e et par bilder av frammgangen me innteriør lakkingå ;) har nå fåt lakka vekk tredekslene. venta barra på at lakken ska tørka på askebegere ;) :volvsmile

 

DSC00117.JPG

 

DSC00116.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint! har du lakkoden, eller lakkerer du bare med den fargen som er nærmest?

 

har lakkkoden ja. mn eg bruke kun grunnfargen i den lakken så e utvendig. asså innvendig lakken e dodge viper gts blue. mn den så e på resten av bilen e mixa inn lit meir perlemor osv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin bil, å jævlig fin lakk! sku vært sleppt nerpå litt;)

 

men sånn helt seriøst, syns du det egentlig er så vakkert med de gulvmattene, og det blålakkerte inni..? kontra svart

 

naj eg e kje heilt sikker ennå:P mn gulvmattene fekk eg så eg kan nå prøva å sjå ei stonn. d va kje svart før heller. d va tre. å at d e bedre en tre d trur eg nok du kan vara enige i jaffal:P mn har kje heilt fåt d t å falla i smak sjå meg sjøl heller :S får sjå om d ikkje blir svarte deksler t slutt?

time wil show treinnteriør e for snobbar :P

 

her e jaffal et par bilder av kossen d ser ut itte lakka askebeger

DSC00123.JPG

 

DSC00121.JPG

:volvsmile :volvsmile :volvsmile

Lenke til kommentar
Del på andre sider

naj eg e kje heilt sikker ennå:P mn gulvmattene fekk eg så eg kan nå prøva å sjå ei stonn. d va kje svart før heller. d va tre. å at d e bedre en tre d trur eg nok du kan vara enige i jaffal:P mn har kje heilt fåt d t å falla i smak sjå meg sjøl heller :S får sjå om d ikkje blir svarte deksler t slutt?

time wil show treinnteriør e for snobbar :P

 

her e jaffal et par bilder av kossen d ser ut itte lakka askebeger

DSC00123.JPG

 

DSC00121.JPG

:volvsmile :volvsmile :volvsmile

 

hehe...seie bare ein ting eg...Volvo 245Tic=)

 

mn blir bra detta Dag einar...snakkast på eksamen:D...trur eg skulke litt i mårå elle no:P

Mvh Sølve Mortveit

 

*Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil!

*Volvo 142 Taksenket Raggerbil!

*Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jess blir sikkert kjempe når eg får lakka dei rammene ront viftekanalane o ;) jaja ikkje skulk i mårå da:P kjedligt på skulen då:P

 

 

 

hehe...naj mn time will show:P

 

trur Eva sko komma bort ein liten tur...sko stikka te biltilsyne sammen...

 

såe...kan vell kje skulka då;)

Mvh Sølve Mortveit

 

*Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil!

*Volvo 142 Taksenket Raggerbil!

*Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 telefon til åsanne så tipper jeg de listene på et 940 dash koster et par 100lapper.. heh får litt sånn kaptein følelse av den slakke tre imitasjonen? :p hehe

 

jadå. eg kan sikkert få di gratis alikavell:P har ein kjenning så drive olas bil (bilopphogging) mn vil jaffal prøva å lakka et par detaljer t åsså sjå kossen d blir;) eg rekna me eg komme t å ha d blåt asså! e lit kjedligt me allt svart! heller barra jera lakkingå sjikligt atte d ikkje blir jalla ;) :volvsmile

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår