Keikooo Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Driver å bygger stereo i a4'en min, har et par spørsmål: - Er ikke høytalere i hattehylla fra før av, noen som har noen ide om hvordan man kan ordne dette på en finfin måte. Hattehylla består jo av masse metall og diverse. Blir jeg nødt til å bruke en vinkelsliper eller et lite multiverktøy med en liten kappskive for å få plass.. Tenkte selfølgelig å få inn et par 6x9 - Noen som vet om det er noe hokkuspokkus å få av dørpanelet framme. Ser bare to skruer, en på hver side helt øverst. Litt usikker på hvordan man gjør det. Tørr ikke ødelege noe. Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet April 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 Ingen som vet? Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrTorke Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 i min hattehylle var det bare forsterkninger helt ytterst i kanten som var av metall, det andre var noe pappmasje-lignende greie. så hold deg unna kantene, gå mer i midten så kanskje du slipper stål.. jeg har en Opel Calibra da, kanskje annerledes på en a4. når jeg satte inn høytalere brukte jeg en tapetkniv faktisk, gikk helt greit, bare å skjære rett igjennom hattehylla. går det til hælvete så får du jo tak i en ny på nettet ganske rimelig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg