Mikaelbs Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Eller du kan finne noen som har en diagnose maskin å låne deg/hjelpe deg. Broren min har saab 900, og diagnose verktøyet passer til både min(veccy B) og hans 900. Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Om pæra ei pære har blitt ødelagt lyser fortsatt den andre. Og sikringen går heller ikke, så du må nok grundigere til verks enn å bare skifte pærer. Truls. Kan da godt hende at sikringen ryker, hvis ei pære blir ødelagt. F.eks så kan glødetråden legge seg mellom ledningene inni pæra, slik at det omtrent blir kortslutning. Menmen, over til saken. Dette er hva du skal gjøre: Først tar du ut begge grøftlyspærene, skifter sikring, for så å slå på grøftlyset. Mest sannsynlig vil det grønne lyset i dashbordet nå lyse. Selv så byttet jeg den ene pæren i forrige uke. Dag to, røk sikringen, og det hjalp ikke å bytte. Det som da var skjedd, var at isolasjonen på ledningen til pæren, var begynt å smelte, samtidig så lå den oppå kontakten til den andre ledningen. Lett å tenke seg til hva som da vil skje... Grei feil å finne. Men mest trolig har du alt fått lyset tilbake. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg