Boksehanske Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 Hei og hå Hva skjer?! 1. Har problemer med ryggelyset. Den virker sjeldent men det hender at den slår seg på sånn helt plutselig. Har tenkt å bytte ryggelysbryter selv. ifølge: Bilforn.no-doktoren skal den være no sted ved girkassen. Da lurer jeg på hvor girkassen på en Astra G 1,6 98 sitter hen? 2. Pastikk-festet (festet til en sekskantet mutter i karosseriet) til begge frontlyktene har ryket, blir jeg da nødt til å kjøpe 2 splitter nye frontlykter eller kan jeg bare kjøpe nye "bak-lokk" til lyktene? Hvor mye koster slikt? Vært på diverse huggerier fant ingen astra g lykter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boksehanske Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 ingen som vet sånn ca heller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg