volvoticc Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 skal lage oljecatchtank til 240'n min. så lurte jeg på om noen hadde noen bilder så jeg fikk noen ideer på hvordan jeg skal ha den! håper noen har!=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 haha jeg har et malingspann som olje oppsamler..haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Er lage en tråd om det samme for kun kort tid siden.. Har laget en liten illustrasjon på hvordan jeg laga min tank: Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 den må vel tømmes nå og da eller ossen er det med det? Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 kobbler du bare slangen fra egr (eller hva faen de heter) på den tanken eller hva er det som kobbles på der? Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Veivhusventilasjonen skal kobles inn på catchtanken. Sitter en liten svart boks på blokka, under innsuget. Der skal man koble seg på. Tanken må tømmes iblandt, så det greieste kan være å sveise inn en kuleventil i bunnen av tanken. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg