oter11 Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=iDatb1_8myg Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 et par stykker der som ikke har tatt pilla si når de "styla" bila sine! :) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 et par stykker der som ikke har tatt pilla si når de "styla" bila sine! :) word:) er vell slik framtidens jappseloffer og osthøvler vil bli:shake Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 *Grøss* Det var virkelig ille!! Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 var mye stygt der... skjønner ikke at noen kan style en bil slik Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 jah er mange fine kalssiske japanere bak de forverngte rørene og de lange "skuffene" foran på dem :( Og den dudn som begynner å danse, WTF? http://www.youtube.com/watch?v=8Sn4GzQVNbU&NR=1 Mye av det samme og hvis noen kan japansk så hadde vi sikkert skjønt hva denne galskapen er godt for. Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Herregud... Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mi_R16 Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Mye, mye, mye feite biler innimellom der. Og resten hadde nok vært ganske så rå hadde det ikke vært for at de skulle gjøre det så jævla ekstremt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cozmos Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 hehe.. trille bortover i 5km\t på turtallssperra er kult :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papi. Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Ser ikkje noko gale i dette eg. Er halvt asiatisk, og har sett mange slik modifikasjonar på bilane der. Tingen er vel berre kulturforskjellar? Det europearar ser på som spennande, artig, rått, treng vel ikkje til dømes asiatar å sjå på som spennande, artig og rått? Sjølvsagt finst det unntak, men det er jo nokre som likar det annleis. Nokon likar mora, andre liker systra. Og andre att vil berre ha ei ny ei å leike seg med. Disclaimer: sei ikkje at eg likar alt som er der, men som sagt, smak og behag. Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Nå skal jeg ikke banne på at historien min er rett, men bososuku er vel noe som har kommet ut av en slags ungdomsmafia bevegelse i Japan. Jeg vil vel tippe det er som norske hardrånere med stygge biler:P Bare at de har dratt den en smule lenger... Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Ja, dette er en form for opprørskultur blandt unge. Noe á lá wanne-be gangstere, hippie-kultur-liknende og "death to the establishment" etc. etc. Forskjellen, ettsom hva jeg har fått med meg, er at bil-bososoku'ene ikke er like kriminelt disponérte som noen av low-lifene i motorsykkel-gjengene. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Bosozoku-stilen er ikke så værst om man ikke tar det heeelt ut "litt" for mye: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 haha spesiell eksos den på siste bildet:) Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg