Gå til innhold

Vis oss din innredning . . .

Ranger emnet

Volvo240R

Anbefalte innlegg

• Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, kabler som ligger å slenger, og søppel overalt..

Man kommer heller ikke unna den store wonderbaum klasen og terningene..

Syns du virkelig det er pent?

ja ledninger henger og slenger over alt ja . det er fordi han jeg kjøpte den av hadde revi ut alt av ledninger så det bare lå og fløt i bilen. noen av di som henger der har jeg ikke peil på hva er til.saøpel ja fint det da:P hehe nei. wonderbaum må jo bytte lokt når det lokta røti inni der . nei pent er det ikke. men jeg kan rydde og vaske og sån i bilen min i mårra så kan jeg ta nye bilder og legge ut.

volvo 850.95 bruks prosjekt

volvo 240 GLE.79 prosjekt

volvo 242 L.77 go bil

volvo 142 70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du la jo inn bilde av et originalt motorrom i den motorrom tråden. Sa hva er så interessant med et original motorrom? :nono:

La alle legge inn, om de så har 6000000 wunderbaum i speilen.

det var kødd..det skjønte du vel?

når en haug har fine motorrom og turbo..og jeg legger opp et bilde av en sliten b21a,med for mye fortenning og snø opp tel pansere..må vel noe værra galt??

242

240 turbo diesel

240 turbo b21et

240 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var kødd..det skjønte du vel?

når en haug har fine motorrom og turbo..og jeg legger opp et bilde av en sliten b21a,med for mye fortenning og snø opp tel pansere..må vel noe værra galt??

synes ikke du gjør noe anna en å klaga på alt jeg!!

volvo 850.95 bruks prosjekt

volvo 240 GLE.79 prosjekt

volvo 242 L.77 go bil

volvo 142 70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det hadde vært bedre om vi fikk Texascom til å forandre tittelen på tråden, så hadde vi sluppet alt dette skrotet...:angry:

Er vel ikke så mange andre en eieren som gidder å se på et interiør fullt av dritt:deng , det er nå min mening.

akkurat som jeg skulle sakt det selv..

og når texascom starter tråden forventer nå jeg skikkelige interiør! ingen som overgår han men..

242

240 turbo diesel

240 turbo b21et

240 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER vell ikke mange som gidder å lese at folk sitter å klager heller.

Er jo faen ingen som sier at du må se på bildene.. Scroll lett over så er problemet løst..

Texas: FY FAEN SÅ STRØKENT *sikle*

<o>1996 Audi A4 1,8TQ

<x>1994 Audi 80 2,0

<x>1986 Volvo 240 GLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wonderbaum må jo bytte lokt når det lokta røti inni der . nei pent er det ikke. men jeg kan rydde og vaske og sån i bilen min i mårra så kan jeg ta nye bilder og legge ut.

En skikkelig vask, og eventuell stoffrens er tingen hvis det lukter stygt :)

1996 Volvo 945 Racewagon

X 1986 Volvo 745 Racewagon

Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider