SStande Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 SStande:Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 var ikke ille de der.. tenke tenke.. får se hva jeg gjør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 jeg dreiver å vurderer å sette på ny type front på min 77" 242 nå.. men har den gamle liggende.. om du kommer med et bra, da mener jeg bra bildet av den gamle fronte så skal jeg vurdere den.. men mye er jo smak å behag da:p Her har du et flott eksempel på hvor fint det er med gammel front: Min vakre vinterbil. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 innredning hvor? OT Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 les over, så kanskje du skjønner hvorfor. Denne tråden har 90% OT, som alle andre tråder her, så da har det ikke så mye å si Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Her har du et flott eksempel på hvor fint det er med gammel front: Min vakre vinterbil. HAHA!!! Grøna lynet! Perfekt!!! Henrik sin er også et godt eksempel... Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 her var det mye pent:D får de hva det blir til:p om jeg setter på ny front eller ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Jeg vil nå si at det er stooor forskjell på en 75mod 240 og en tidlig 80-talls. Tror nok du må studere bildene en gang til, for hele fronten, hele rompa, fangere, speil, listene, hele dasjbordet er forskjellig på 75-78mod og 80.... modellene. Så lenge man har gamle rompa (sen 140 rompe) så ser det helt forhjævelig ut med en nyere front, fangere osv.. Man skal ta vare på gamle biler, ikke bygge dem om til det ugjenkjennelige. En gammel bil med orginalt utseende, ny lakk i orginal farge, felger, senking ser pent ut. Biler som er jalla sammen med front fra 85mod, dasjbord fra 90`mod, bakende fra 75`mod, fangere fra 87 osv..... ser stygt ut. Skal du ha nyere front, så må du ha nye rompa oxo. Det er min mening. Men folk kan gjøre hva de vil med bilene sine, er jo kun en metallklump. Desto flere folk som ødelegger gamle biler, desto mer stiger de orginale i verdi. jeg må værra uenig i at dem skal ha dem gamle fangerne. se boost bilen 242 med gammel front og bakdel med nye fangere..tøff den:D Siter 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Så vidt jeg husket, da jeg trykket meg inn på denne tråden, var Overskriften "Vis oss din innredning..." Hvorfor kan ikke en bare poste bilder av sitt interiør, og komme med komentarer til andre, og da helst positive selfølgelig, i steden for at folk skal bjynde å syte å klage over alt mellom gulv å tak! Over halve tråden består nå av klaging og helt andre ting en "Vis oss din innreding" Legg inn bilder av ditt interiør samma faen hvor det ser ut, og så kan alle være fornøyd med det! Her er mitt interiør: -Jeg er ikke helt ferdig, det gjenstår et par små ting og det er et par skjønnhets feil. Men skal rette på det meste. Mvh. Fredrik :) Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 trodde dette var en tråd om inredning, men så er d jo nesten mere "utredning" her! pittelitt OT! Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Volvo 4 life Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevolvo Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Slenger med mitt interiør også da :) Var mange skikkelig stilige her :) Siter 83 Volvo 760 Langtidsprosjekt som skal godkjennes med chevy V8 Tråd 86 Bmw 320 E30 Bruksbilen 83 Volvo 240 Vinterbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Huff, da var den tråden ødelagt med OT og jeg-meninger :puke: De som ikke forstår forskjellen på "interiør" og "eksteriør" bør pelle seg ut av forumet :deng Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Huff da, opprettet ikke tråden for ren OT egentlig men for innredning. Godt mange av dere litt mer seriøse her skjønner det godt og prøver å stanse OT'n. Men det er uansett ikke lett på dette forumet... On Topic: Syntes det er mye fine innredninger her jeg! Moro å se mye av det! Fortsett og post bilder av interiøret ditt og la all ot ligge unna =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Får vel slenge meg med å bidra til å få tråden på rett kurs jeg også da..:) Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Får vel slenge meg med å bidra til å få tråden på rett kurs jeg også da..:) rått interiør ja,ikke noe en ser hver dag:) Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg