Gå til innhold

Vis oss din innredning . . .

Ranger emnet

Volvo240R

Anbefalte innlegg

• Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg dreiver å vurderer å sette på ny type front på min 77" 242 nå.. men har den gamle liggende.. om du kommer med et bra, da mener jeg bra bildet av den gamle fronte så skal jeg vurdere den.. men mye er jo smak å behag da:p

Her har du et flott eksempel på hvor fint det er med gammel front:

757.jpg

Min vakre vinterbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil nå si at det er stooor forskjell på en 75mod 240 og en tidlig 80-talls. Tror nok du må studere bildene en gang til, for hele fronten, hele rompa, fangere, speil, listene, hele dasjbordet er forskjellig på 75-78mod og 80.... modellene.

Så lenge man har gamle rompa (sen 140 rompe) så ser det helt forhjævelig ut med en nyere front, fangere osv.. Man skal ta vare på gamle biler, ikke bygge dem om til det ugjenkjennelige. En gammel bil med orginalt utseende, ny lakk i orginal farge, felger, senking ser pent ut. Biler som er jalla sammen med front fra 85mod, dasjbord fra 90`mod, bakende fra 75`mod, fangere fra 87 osv..... ser stygt ut. Skal du ha nyere front, så må du ha nye rompa oxo. Det er min mening.

Men folk kan gjøre hva de vil med bilene sine, er jo kun en metallklump. Desto flere folk som ødelegger gamle biler, desto mer stiger de orginale i verdi.

jeg må værra uenig i at dem skal ha dem gamle fangerne.

se boost bilen 242 med gammel front og bakdel med nye fangere..tøff den:D

242

240 turbo diesel

240 turbo b21et

240 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg husket, da jeg trykket meg inn på denne tråden, var Overskriften "Vis oss din innredning..."

Hvorfor kan ikke en bare poste bilder av sitt interiør, og komme med komentarer til andre, og da helst positive selfølgelig, i steden for at folk skal bjynde å syte å klage over alt mellom gulv å tak! Over halve tråden består nå av klaging og helt andre ting en "Vis oss din innreding"

Legg inn bilder av ditt interiør samma faen hvor det ser ut, og så kan alle være fornøyd med det!

Her er mitt interiør:

-Jeg er ikke helt ferdig, det gjenstår et par små ting og det er et par skjønnhets feil. Men skal rette på det meste.

DSC08613.jpg

DSC08612.jpg

DSC08616.jpg

DSC08618.jpg

DSC08614.jpg

DSC08617.jpg

DSC08615.jpg

Mvh.

Fredrik :)

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, da var den tråden ødelagt med OT og jeg-meninger :puke:

De som ikke forstår forskjellen på "interiør" og "eksteriør" bør pelle seg ut av forumet :deng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, opprettet ikke tråden for ren OT egentlig men for innredning. Godt mange av dere litt mer seriøse her skjønner det godt og prøver å stanse OT'n. Men det er uansett ikke lett på dette forumet...

On Topic: Syntes det er mye fine innredninger her jeg! Moro å se mye av det! Fortsett og post bilder av interiøret ditt og la all ot ligge unna =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider