Produck Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Jeg har noe jeg tror er et problem. Når bilen står stille og motoren er på, høres bilen ut som en moped. Den har ikke en jevn lyd, men brommer som om den må tilføre mer bensin hele tiden. Skal det være slik? For å illustrere lyden: Jevn lyd: vrrrrrrrrrrrrrm Min lyd: vrooom, vrrrm, vrooom, vrrrm, vrooom Får ikke motoren nok bensin hele tiden? Sliter den med å få nok tilførsel? Jeg er interessert i å finne feilen i håp om å kunne få litt hjelp med å fikse det av kompiser som kan dette med bil bedre enn meg (eventuelt andre), istedenfor å betale 5000 for å fikse dette på et verksted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Da må du ut med mere info, type motor? forgasser eller injection? Er det gasser, så pleier de å være et problem, og det enkleste blir da å bytte til eldre weber forgasser fra feks taunus. Er det injection motor, så kan du gjøre rent tomgangsregulatoren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Produck Skrevet April 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Takk for de tipsa, i hvert fall! Skal komme tilbake med mer info om motoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg