stigare Skrevet Oktober 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Originally posted by kas kommer jeg oxo.med mitsu 3000 gt eller med m3 touring.kanskje begge:D mvh Du som hadde den røde mitsu som var på hamar igår? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Originally posted by NoLimit Du som hadde den røde mitsu som var på hamar igår? med verdens styggeste vinterhjul mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Originally posted by kas med verdens styggeste vinterhjul mvh hehe.. nei gi deg litt a! Var da felger som duger det der. hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 kommer kanskje en grønn bmw stv fra elverum med litt grom motor.ser helt org ut. Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Originally posted by kas kommer kanskje en grønn bmw stv fra elverum med litt grom motor.ser helt org ut. *host-kremt* 236km/t-grønn-bemmer? *host-kremt* Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Ja da var streetmeeten over. Ettersom dette var mitt første så veit jeg ikke hvor vidt dette var bra eller ikke. Men jeg hadde det gøy. Spesielt med RX-7'ene og 200sx'en som showa litt :D Noen som vet åssen det gikk med føreren av den svarte "TS-Racing" golfen? Røk lappen eller? hehe Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Originally posted by benredik Ja da var streetmeeten over. Ettersom dette var mitt første så veit jeg ikke hvor vidt dette var bra eller ikke. Men jeg hadde det gøy. Spesielt med RX-7'ene og 200sx'en som showa litt :D Noen som vet åssen det gikk med føreren av den svarte "TS-Racing" golfen? Røk lappen eller? hehe mistet lappen ja.fler som gjorde det....nevner ingen navn. mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 tshhhhhhhhhhhh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Originally posted by kas mistet lappen ja.fler som gjorde det....nevner ingen navn. mvh kan ta med i sammenhengen her at han hadde hatt muligheten til å hente lappen fra forrige gang han mista den i ca 7min ! :eek: Ellers så var det lite folk og kaldt på hamar. men men. morro nok ! :) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Originally posted by Ascona Børna dem eller.no? han som mistet lappen mistet den vel for å ha kommet grisefort forbi politiet.og en annen mistet lappen på vei fra elverum til hamar. Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Originally posted by kas han som mistet lappen mistet den vel for å ha kommet grisefort forbi politiet.og en annen mistet lappen på vei fra elverum til hamar. jeg stod ca 15 meter unna da golfen kom i 100 mot politimannen. synd for sjåføren igrunn. men jeg blei litt usikker på om han slapp unna eller ikke for politiet gikk jo bare tilbake til bilen og dro. Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Sto like ved jeg og. Kom småfort inn på parkeringen der ja. Litt synd at onkel politi sto der akkurat da. Er vel ikek stort å si om dette treffet.. dårlige greier syns jeg.. men fikk da samlet noen folk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Originally posted by kas han som mistet lappen mistet den vel for å ha kommet grisefort forbi politiet.og en annen mistet lappen på vei fra elverum til hamar. Kom en del fort inn på parkeringa ja. Og der sto jo onkel politi og bare kunne gå og ta lappen.. kjipt.. Mistet lappen mellom elverum og hamar ja.. HVEM kan dette være mon tro....? ;) :cool: :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Mista lappen som fortjent. må være kjipt å miste lappen for dette.. hadde vært noe annet langs landeveien, men for slik rånekjøring er det fortjent og utrolig flaut/latterlig.. huff.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 så fort den lilla mazdan , kjørte opp mot den åpne plassen løp alle etter... Ble "LITT" fastn furious aktig.. heh, Og Når han att på til ikke shower er det jo kjedelig.. Ble vel litt herjing der? Da kom jo purken med en gang og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg