Gå til innhold

Treff på hamar 11. oktober??

Ranger emnet

stigare

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by benredik

Ja da var streetmeeten over.

Ettersom dette var mitt første så veit jeg ikke hvor vidt dette var bra eller ikke. Men jeg hadde det gøy.

Spesielt med RX-7'ene og 200sx'en som showa litt :D

Noen som vet åssen det gikk med føreren av den svarte "TS-Racing" golfen? Røk lappen eller? hehe

mistet lappen ja.fler som gjorde det....nevner ingen navn.

mvh

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kas

mistet lappen ja.fler som gjorde det....nevner ingen navn.

mvh

kan ta med i sammenhengen her at han hadde hatt muligheten til å hente lappen fra forrige gang han mista den i ca 7min ! :eek:

Ellers så var det lite folk og kaldt på hamar. men men. morro nok ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kas

han som mistet lappen mistet den vel for å ha kommet grisefort forbi politiet.og en annen mistet lappen på vei fra elverum til hamar.

jeg stod ca 15 meter unna da golfen kom i 100 mot politimannen. synd for sjåføren igrunn. men jeg blei litt usikker på om han slapp unna eller ikke for politiet gikk jo bare tilbake til bilen og dro.

-93 Audi 80 2.0E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kas

han som mistet lappen mistet den vel for å ha kommet grisefort forbi politiet.og en annen mistet lappen på vei fra elverum til hamar.

Kom en del fort inn på parkeringa ja. Og der sto jo onkel politi og bare kunne gå og ta lappen.. kjipt..

Mistet lappen mellom elverum og hamar ja.. HVEM kan dette være mon tro....? ;) :cool: :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider