Gå til innhold

volvo 740 bruker mye bensin :s

Ranger emnet

Mikmo

Anbefalte innlegg

morn ja.

jeg kjøpte en bensinmåler av Knut Inge her på forumet. Satte den i, og så om den funket. det gjorde den. så dro vi 1 mil lenger bort og fyllte bensin. full tank, måleren funket. Kjørt rudt 1.6 mil hjem (kjørte jevelig hardt), bilen har gått litt på tomgang, pluss at jeg har småkjørt den, til den har kommet på 2.1 mil siden jeg fyllte. også skulle jeg starte bilen i dag, da sto målern mitt i mellom halv og full :S er dette riktig ? bilen kan jo ikke brukke 7 liter på mila ? eller er det noe feil med måleren ?

Mvh Mikkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår