Barskekarsten Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Har noen små rustskader som skal få seg en runde med dremelen og kald galvanisering. Det er bare noen små flekker så det kommer ikke på tale å bruke noe anna enn sprayboks på detta. I fjord var jeg så dum at jeg brukte biltema sin spray.. Det blei helt jævlig og skal rettes på nå. Fargen stemte ikke og dysa spruta dråper. Hvilke bokser er bra? Bilen er et hvitt eksemplar av 240 gl fra1986. Skulle hatt noe som var brukbart og ikke til å tagge med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 gå til en lakksjappe å få dem til å presse lakk med din fargekode på boks. det synes i hvertfall jeg er det beste hvis det gjelder bokser! Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Word! bruk skikkelig grunning også,og ta deg god tid Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 dysa spruta dråper. Dette kan man løse ved å ha varmvann i en bøtte og varm opp boksene før man bruker de.. blir mye bedre resultat og spruter ikke noe særlig.. husk å trykk dysa skikkelig ned og rist godt først.. =) Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Lakken som bilextra selger er ikke så ille Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg