nazComm Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 har jævla lyst på sentrallås i min Commodore C 2,5s LUXUS. Lurer på på om noen har erfaring med slik ombygging. er det plass osv? eg har ikke forsket så mye enda men slår til med en tråd her først =) noen spesielle sentrallåser som er bra\billig og vil passe å sånt? Siter 98 Opel Omega mv6 stv (bruksbil) 82 Opel Commodore C 2,5s LUXUS + delebil (latmanssprosjekt) 67 Ford Fairlane 500 Sedan 302cc X 75 Opel Ascona A 1,6s Voyage - solgt X 91 Opel Calibra 16v - svensk spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Commodore Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 har jævla lyst på sentrallås i min Commodore C 2,5s LUXUS. Lurer på på om noen har erfaring med slik ombygging. er det plass osv? eg har ikke forsket så mye enda men slår til med en tråd her først =) noen spesielle sentrallåser som er bra\billig og vil passe å sånt? eg har sentrallås liggende som eg skal bruke på min.. stod i delebilen så ja der er plass. trur sentrallåsen kommer frå ein senator. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald56 Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Passer også fra Rekord E. Siter Opel Combo B 1,8 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irmscher Rekord Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Er det ikke sentrallås i den fra før? i '82 var det ihvertfall standard i alle Rekord. Merkelig... Enkleste er nok å finne en rekord eller senator å stjæle deler fra. Siter '78 Rekord carvan 3trg, '81 Rekord 2trg, '95 Omega B 2.5 Caravan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nazComm Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 nei det er det som e kjipt med det.. ingen sentrallås, men en 86 senator burde vel holde meg med noen deler vel? Hvite blinkers, passer senaotor sine til commodore 82? Noen som har testa? Siter 98 Opel Omega mv6 stv (bruksbil) 82 Opel Commodore C 2,5s LUXUS + delebil (latmanssprosjekt) 67 Ford Fairlane 500 Sedan 302cc X 75 Opel Ascona A 1,6s Voyage - solgt X 91 Opel Calibra 16v - svensk spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irmscher Rekord Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 "Commodore" har testa, blinlysa passer ikke, strekker seg for langt bakover på skjermen, desverre. Fra senator får du jo sterkere 3.0, kraftigere forstilling med større bremser, interiør(dasjbord passer også med litt modifikasjoner) er du heldig får du elektriske ruter og. stort sett samma bilen så mye som skal passe overens. Siter '78 Rekord carvan 3trg, '81 Rekord 2trg, '95 Omega B 2.5 Caravan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg